Social Icons

.

09 May 2014

Seriale TV

Seriale TV pe care le urmăresc cu mare interes

Am descoperit două noi seriale care mi-au plăcut foarte mult şi pe care am să vi le recomand cu mare plăcere şi căldură.
THE 100

http://www.imdb.com/title/tt2661044/?ref_=nv_sr_1

Gen: Dramă
        S.F.
An de apariţie: 19 martie 2014
Ţara: USA
Până în prezent 8 episoade

"Simt soarele pe faţa mea
 Văd copaci în jurul meu
 Simt parfumul florilor sălbatice ca o briză
 E atât de frumos.
 În acest moment, eu sunt blocată în spaţiu."



 Rezumat:
   Au trecut 97 ani de la o apocalipsa nucleară care a ucis pe toată lumea de pe pământ, lăsând planeta fierbând în radiaţii. Din fericire au existat supravieţuitori. 12 naţiuni aveau staţii spaţiale operaţionale în ziua când au căzut bombele. Acum există doar o navă spaţială construită care se numeşte ARCĂ.
  Oamenilor li se spune că pământul are nevoie de încă 100 ani ca să poată deveni locuibil din nou. Încă alte patru generaţii blocate în spaţiu şi omul se poate întoarce acasă, înapoi pe pământ.
  Pământul, acesta este visul, tuturor. Aceasta este realitatea.
  Pe ARCĂ, fiecare greşeală, indiferent cât este de mică, se pedepseşte cu moartea, dacă ai peste 18 ani. Minorii delicvenţi sunt închişi în aşa numita "cutie a cerului". Toată lumea se conformează şi îşi văd de treaba lor, până când se hotăreşte, în secret, de către cei din consiliu că 100 din delicvenţii minori vor pleca pe pământ, printre care şi fiica unui membru important al consiliului şi fiul guvernatorului care conduce ARCA. Fără ca să ştie nimeni dacă vor avea şanse de supravieţuire, fără să aibă nimeni o idee despre ce îi aşteaptă jos, pe pământ, cei 100 au cea mai importantă responsabilitate, să rămână în viaţă, şi să le transmită celor de pe ARCĂ dacă pamântul poate fi locuit.
  Per total este un serial care te tine captiv în faţa ecranului, în mare parte din cauza decorurilor si peisajelor dar si datorită acţiunii intense din fiecare episod. Şi să nu mai vorbim de actorii foarte tineri care îşi i-au rolurile în serios şi demonstrează că sunt foarte buni. Coloana sonora e foarte emoţionantă în anumite episoade.
Vor supravieţui toţi cei 100 de tineri?
Ce vor găsi cei 100 când vor ajunge pe Pământ?
Vor putea respira pe Pământ?
Care este pericolul cel mai mare care îi ameninţă pe cei de pe Pământ?
Dar cei rămaşi pe ARCĂ, ce vor face?
Câţi din cei de pe ARCĂ vor mai rămâne?
Vor ajunge vreodată şi cei de pe ARCĂ, pe Pământ?
Offff, câte întrebări, am avut şi încă mai am, chiar dacă am văzut toate episoadele până în prezent.



Cast:
...
...
 Octavia
...
 Bellamy Blake
...
 Jasper
...
 Raven
                                                           
...
 Abby
...
 Finn
...
 Monty
...
 Chancellor Jaha
...
 Kane
...
 Jackson

Voi urmăriţi acest serial?




No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates