Social Icons

.

12 May 2014

In my mailbox (ianuarie-aprilie)

In my mailbox (din ianuarie si pana in luna aprilie):

Pentru ca sunt lenesa m-am decis sa postez toate cartile pe care le-am primit in decursul acestui an intr-o singura postare- stiu sunt multe, dar sunt obtinute in decursul patru luni de zile (sau poate pur si simplu reprezinta o scuza cu care ma mint atunci cand incerc sa ma justific in fata contiintei mele)...
Deci... in luna aprilie, cu ocazia zilei mele de nastere, dar si a reducerilor de Paste, mi-am facut cadou (da, o fata poate sa-si faca cadou singura) mai multe titluri de la Editura Leda prin intermediul librariilor Libris si Elefant.
Am primit de la autoarea Ann Aguirre pentru recenzie cartea Horde (are chiar si autograf!!!) Thank you, Ann!!!
Am castigat Sun God seeks... surrogate? de la autoarea Mimi Jean Pamfiloff (apropo, ADOR cartile ei- sunt pline de umor aventura, fantasy si romance)... urmeaza sa postez o recenzie.
Thank you, Mimi!!!
Aceasta este geanta pe care am castigat-o pe site-ul Carti Romantice,carora tin sa multumesc pentru carte dar si oportunitate!


Inca un cadou pe care mi l-am oferit, de data aceasta seria Lux si Touch achizitionate de pe site-ul Vand Carti.



Aici apare si cartea pe care a primit-o in geanta castigata...


In luna ianuarie am cumparat restul volumelor din seria Delirium (care urmeaza sa apara la Editura Nemira), dar si cateva titluri cu ocazia reducerilor de sarbatori, de pe site-ul librariilor Elefant si Okian.



Un book selfie al ursuletului meu preferat cu doua dintre titlurile mele preferate. Un book selfie cu mine si cateva dintre seriile mele preferate....



De la Editura Books Express, pentru recenzie, am achizitionat cateva dintre cartile pe care mi le-am dorit de foarte mult timp ...

De la Libraria Adevarul Brasov, mi-am achizitionat restul volumelor din seria Contele de Monte Cristo si Iubirile Croitoresei (toate le fenomenalul pret de douazeci de lei)





Deci, am mai imbatranit cu un an, dar biblioteca mea este si mai frumoasa. Acum, mi-ar placea sa aflu ce ati primit/cumparat in ultima vreme ...

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates