Social Icons

.

07 May 2014

April Wrap Up and May TBR!


     Luna Aprilie a fost una destul de bună din punctul meu de vedere, am reuşit să citesc 4 cărţi şi să le scriu şi recenzie. Acest lucru mă bucură foarte tare. M-a ajutat mult şi vacanţa de paşte precum şi săptămâna şcoala altfel de care sper că v-aţi bucurat. 

1) Vicious de V.E. Schwab


    Am oferit aceste cărţi nota 3/5 pentru că au fost câteva elemente care mi-au lăsat un gust amar, printre ele se regăseşte sfârşitul cărţii care a fost......(pauză!). Sfârşitul a stricat tot şi chiar aveam aşteptări pentru că era foarte promovată în comunitatea booktuberilor din afară şi nu-mi vine să cred că a fost atât de diferită de ceea ce mi-am închipuit. Cu toate acestea povestea a fost spusă într-un mod original prin alternanţa planurilor prezent-trecut, ceea ce mi-a plăcut. Nu m-am prea putut ataşa de personaje, dar acţiunea a existat din plin. Mai multe lucruri puteţi afla din recenzia mea chiar aici.

2) Fata dispărută de Gillian Flynn


    Am oferit acestei cărţi nota 4,5/5 pentru că au fost câteva lucruri care m-au derutat, dar care s-au clarificat pe parcursul cărţii. Mi-a plăcut foarte mult şi abia aştept să văd filmul, dacă vreţi să aflaţi mai multe puteţi citi recenzia mea chiar aici.

3) Concert în memoria unui înger de Eric-Emmanuel Schmitt


    Am oferit acestei cărţi nota 5/5! A fost incredibilă, uimitoare, superbă şi extraordinară, aş putea debita toată ziua despre cât de bună a fost această carte şi despre cât merită să fie citită, dar mai bine vă las pe voi să alegeţi. Recenzia mea o găsiţi aici.

4) După şapte ani...de Guillaume Musso


    M-am gândit foarte mult la nota pe care o merită această carte şi am ajuns la concluzia că 4/5 este o notă corectă. Mi-a plăcut foarte mult, am zburat efectiv printre paginile ei, dar a fost pe alocuri previzibilă şi chiar dacă au existat turnuri de situaţie interesante tot puteam să-mi dau seama ce urmează să se întâmple. Cu toate acestea cartea merită citită stilul inconfundabil al lui Musso te aruncă într-o lume plină de conexiuni, pe care le întâlnim şi în viaţa de zi cu zi. Recenzia mea o găsiţi aici.

În luna mai vreau să citesc:

1) Sărutul ispitei de Sandra Brown


    Este prima carte de Sandra Brown pe care o citesc şi sper să fie interesantă, am câteva cărţi din colecţia Lira, pe care vreau să le citesc ca să le şterg de pe lunga mea listă de cărţi pe care trebuie să le citesc. 

2) Present Perfect de Alison G. Bailey


     Vreau să citesc mai multe cărţi care se încadrează în genul contemporary romance şi această carte mi-se pare chiar drăguţă, sper să reuşesc să o termin. Descrierea o găsiţi aici.

    Deocamdată cam astea sunt cărţile pe care vreau să le citesc, nu prea voi avea timp nici pentru a respira luna asta pentru că tezele, testele şi ascultările sunt în toi. Eu vă urez succes celor care sunteţi în situaţia mea şi note cât mai bune!

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates