Social Icons

.

10 May 2014

In my mailbox în luna Aprilie- Laura

Cărţi, cărţi şi iarăşi cărţi

"Ştiu când o carte este "BUNĂ"
Criteriul este simplu: că trebuie să te mute în lumea pe care o deschide."

   În luna Aprilie, am achiziţionat multe, multe, multe cărţi. Nu mi-am dat seama până acum că sunt aşa multe.
Primele şi cele mai importante şi mai dulci şi mai speciale sunt cele trei cărţi pe care le-am primit de ziua mea de la scumpele şi dragele mele colege de blog, la care le mulţumesc din inimă şi din suflet. 

Mulţumesc Theo, Simona şi Roxana
Umbra Nopţii, Tronul De Cleştar şi Cinder 
Ele sunt cele trei cărţi care au câştigat un loc de cinste la mine în bibliotecă  
 

La un schimb cu Cătălina Cezarina am primit 6 cărţi foarte frumoase pe care, sper că le voi citi cât mai curând.  Acestea sunt:   
Labirintul, Fericirea Începe Azi, E Uşor Să Te Iubesc, 
Pe Strada Dublin, Minciuni Din Dragoste şi Atingerea Dragostei

La un alt schimb, cu o doamnă de pe grupul "Schimb de cărţi", am avut norocul să primesc două cărţi pe care mi le doresc de foarte mult timp. Cred că am făcut o pasiune pentru cărţile care au ca eroine femeile iordaniene.
Stâlpi De Sare şi Mă Numesc Salma
de "Sclipitoarea scriitoare iordaniană" Faida Faqir
"Norocul meu este asemenea făinii
Împrăştiate pe un câmp cu ciulini.
Într-o zi cu vânt, le-am cerut
Bărbaţilor desculţi să o adune."


De pe Elefant am prins ceva reduceri+ transportul gratuit, nu m-am putut abţine şi am cumpărat doar câteva cărţi superbe.
Babylon Babies, Incest, Magia Dragostei, Cum Să Spui Adio, 
Calea Spre Fericire, Două Mituri, Blestemul Lupilor, Să Fugi!

Şi am primit pentru recenzie, de la Librăria online Librex, Editura Rao şi Librăria Maya, trei cărţi foarte frumoase pe care le-am citit şi mi-au plăcut foarte mult.

(nu apare în poză pentru că am dat-o la o prietenă să o citească)
Dacă daţi un simplu click pe titlul cărţii puteţi citi recenziile lor


Şi acum pozele de grup:


"Atât de multe cărţi
   Atât de puţin timp."


"Cartea este un cadou 
pe care îl poţi
deschide
din nou
şi din nou."
"Oamenii caută în cărţi
Alinarea durerii care
Le-a stins glasul
Şi le-a prefăcut
Inima în cenuşă."








Voi ce aţi mai primit, sau cumpărat, sau câştigat? Voi profitaţi de reduceri, deobicei?

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates