Social Icons

.

25 December 2013

What's new on my shelf?



     Ador sărbătorile mai ales Crăciunul! Îmi place să mă plimb pe stradă şi să admir decoraţiuniile de la ferestrele oamenilor. Dar cel mai mult şi cel mai mult îmi place să primesc cadouri! Moş Crăciun a venit şi m-a lăsat mască chiar nu m-am aşteptat la unele cadouri, dar să vă arăt ce am primit.

Seria JF era pe lista mea pentru Moş Crăciun şi se pare că a ţinut cont de ea. Mulţumesc Moş Crăciun!


În schimb următoarele cărţi au fost o surpriză incredibilă adică mi-le doream de foarte mult timp şi erau pe lista moşului, dar nu am crezut nici în ruptul capului că le voi primi.




Pentru ziua mea care va fi pe 30 decembrie, am primit un cadou în avans de la Theo şi anume:


Plus o feliciare superbă care m-a făcut să plâng:)) mulţumesc mult de tot Theo!

     Pentru recenzie am primit nişte cărţi extraordinare, pe care abia aştept să le citesc de la noii noştri colaboratori, dar mai bine să vă arăt despre ce cărţi este vorba.

De la noul nostru colaborator Librăria online Librex căruia doresc să-i mulţumesc pentru cărţile oferite spre recenzie


Nu am mai citit până acum o carte premiată mai ales cu un Nobel, dar sunt entuziasmată şi foarte curioasă în privinţa ei!


    M-am apucat de Fluturi şi nu vreau să mă pronunţ încă pentru că nu- găsesc suficiente cuvinte ca să o laud! 

De la noul nostru colaborator Editura TREI  mulţumesc pentru cărţile oferite sunt extraordinare şi îmi doream de foarte mult timp să le citesc!:D


Fata dispărută abia aştept să o citesc o să apară şi filmul undeva anul viitor din câte am înţeles, iar Fericirea mea eşti tu a fost alegerea lui Theo care a făcur recenzie şi primului volum chiar AICI!


Nu cred că mai are rost să spun de ce îmi doream enorm aceste cărţi.


Aici recunosc că îmi e puţin teamă să citesc cartea pentru că am auzit lucruri foarte proaste despre ea, dar am zis să-i dau o şansă şi să-mi formez eu o părere.


Voi ce aţi primit de Crăciun? Mi-ar face plăcere să aflu şi să văd şi poze. Dacă doriţi puteţi posta pe pagina noastră de FB poze ale cadourilor primite de Crăciun.





No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates