Social Icons

.

12 December 2013

Interviu cu mine


Sună destul de egoist şi destul de ciudat titlul, dar chiar este vorba despre un interviu cu mine. Dar, cel puţin nu mi-am pus singură întrebările! Întrebările au venit din partea Biancăi pe care o găsiti AICI şi a ieşit ceva drăguţ şi frumos pot spune!

Găsiţi interviul la adresa de mai jos, şi câteva întrebări care mi-au făcut enormă plăcere să le respund tot mai jos! Nu uitaţi să urmăriţi şi blogul ei şi să staţi pe aproape, fiinţa aceasta ştie să vă facă să citiţi şi să vă bucuraţi de lucruri de calitate!









2. Spune-ne cate ceva despre blogul tau – de ce si cum ai început.
A fost greu la început pentru că blogosfera a luat o amploare uneori epuizantă şi este foarte greu să te faci remarcat, dar mereu am mers pe principiul că dacă pun o parte din mine în ceea ce fac atunci am să găsesc alţi rătăcitori ca mine care să îmi împărtăşească ideile. Am început Shattering Words din cauza pasiunii mele pentru citit. Da, citeam de mult, dar niciodată nu avusesem curajul să spun şi altora cât de bună este o carte, dar apoi mi-am luat având şi am reuşit să mă strecor în inimile celor care mă urmăresc.
Am fost de părere că dacă mă aştern pe mine pe foaie, atunci poate am să atrag atenţia şi culmea a şi funcţionat. Îmi plac cititorii şi îmi place să îmi împărtăşesc ideile. Şi poate că dacă nu ar fi fost o anumită persoană care să creadă în mine atunci poate că nu aş mai fi scris niciodată!
3. Care e cartea ta preferata?
Vaaai.. doar una singură? OK.. gândeşte repede… *mie îmi miroase a creier încins, vouă nu? * Păi, o să aleg « Divergent ». A fost prima carte care m-a prins atât de tare încât pur şi simplu am stat nemâncată, nebăută, nemişcată până nu am terminat-o. Apoi au urmat altele poate mai bune, poate mai rele, dar asta mi-a rămas în suflet. (Împreună cu celelalte sute de cărţi preferate – am stat doar 10 minute să mă gândesc!)
14. Idolul tau e…?
Aş fi spus clasicul « femeia cu mustaţă », dar nu! Idolul meu este tatăl meu. Este cel mai puternic om pe care l-aş putea întâlni vreodată. Gândire logică, mereu cu un pas înaintea oricui, calculat, carismatic şi mereu cu un sfat chiar dacă uneori pun şi întrebări de genul: ”bluza asta merge cu blugii aia?”. Dacă aş face o statuie ar fi părinţilor mei.

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates