Social Icons

.

25 December 2013

Mesajul lui John Grisham către cititori!



John Grisham Letterhead

Aceasta e perioada anului în care ne arătăm recunoştinţa şi multumim. După cum am spus de multe ori, mă simt extrem de norocos să pot scrie cărţi care sunt pe gustul atâtor oameni. Vă mulţumesc că le cumpăraţi. Sunt încântat că vă plac.

În urmă cu 25 de ani, m-am trezit brusc faţă în faţă cu oportunitatea de-a mă despărţi de o carieră din ce în ce mai puţin satisfăcătoare în avocatură (ceea ce am făcut fără să privesc în urmă) ca să stau singur ore în şir şi să scriu. Mă simt privilegiat, chiar binecuvântat, aş putea spune, că mi-am petrecut aceşti ani făcând ceea ce iubesc atât de mult şi încă este grozav de distractiv. Cuvintele şi ideile curg mai repede decât pot scrie.

În cele 28 de cărţi pentru adulţi şi patru copii, m-am bucurat de fiecare zi petrecută în faţa maşinii de scris (sau a tastaturii, sau cum or mai numi-o scriitorii astăzi).

Născocirea poveştii, a intrigii, editarea, promovarea şi – da! – vânzarea sunt la fel de palpitante astăzi cum erau în urmă cu 25 de ani.

Pe măsură ce mă apropii de vârsta relativ matură de 59 de ani, mă surprind pe mine însumi privind spre trecut, dar şi spre viitor. Ce voi face la 60, 65, 70 sau la 80 de ani? Dacă voi fi sănătos, plănuiesc să scriu thrillere juridice, cărţi sportive, cărţi pentru copii, romane umoristice, nuvele, poate chiar scenarii de film. Dacă există un lucru pe care l-am învăţat până acum acela este că nu pot prezice de unde îmi va veni ideea următorului roman.

Dar multe poveşti aşteaptă să fie scrise. Atâta timp cât voi sunteţi acolo să le citiţi şi să vă bucuraţi de ele, vă promit că voi continua să scriu.

Vă transmit cele mai calde urări de sănătate şi fericire vouă şi familiilor voastre cu ocazia sărbătorilor de iarnă.

Cu sinceritate,

John Grisham's Signature


No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates