Social Icons

.

12 December 2013

Recomandare serial: Reign



Chronicles the rise to power of Mary Queen of Scots (Kane) when she arrives in France as a 15-year-old, betrothed to Prince Francis, and with her three best friends as ladies-in-waiting. It details the secret history of survival at French Court amidst fierce foes, dark forces, and a world of sexual intrigue.- Written by CW

Dacă am crezut până acum că am văzut intrigi complexe, că poate le-am citit sau nu, ei bine vă spun că m-am înşelat amarnic! Nu numai că acest serial vă va face pielea de găină, vă v-a face să urlaţi de nervi, să aruncaţi de pereţi cu veioza sau mai ştiu eu ce!
Ce pot spune, nimeni nu vrea să îşi dărâme locuinţa oricât de mult ar fi de vină un serial, dar asta nu înseamnă că o să rămâneţi imuni la acţiune! Şi ce acţiune!
Atât de mult cât nu îmi plac filmele de „epocă” şi nu le simt gustul, deşi mă fascinaţia civilizaţia şi evoluţia noastră ca oameni, ca specie şi îmi place să mă pierd cu orele într-o carte de istorie, pot spune că filmele vechi sau care aduc a „vechi” nu m-au fascinat niciodată! Dar acest serial mă face să îi uit aversiune instant!
Şi poate că nu o să mai văd un serial istoric care să îmi placă atât de mult! Vă spun asta nu pentru a nu vă face să vă uitaţi, ci pentru că pentru prima dată cineva vorbeşte şi despre dedesubturile societăţii! Nu doar rochii frumoase, priviri amuzate sau instigatoare, ci despre adevărata pasiune, adevăratele lucruri care poate până acum erau greu de imaginaţi sub greutatea puternică a cuvintelor dintr-o carte veche.
Regina Mary a Scoţiei fusese promisă regelui tânăr al Franţei de când se ştie. De ce? Pentru că suntem în plin război, iar alianţele înseamnă totul. Scoţia îşi doreşte independenţa la fel de mult cum îmi doresc eu să am toate cărţile din lume în bibliotecă. Adică mult! Dar asta nu înseamnă că uneori nu trebuie să existe şi sacrificii! Pentru că ele vor exista mereu şi ne vor guverna fiecare pas!
Punerea în scenă a acestui serial trebuie să fi fost costisitoare, obositoare şi greu de imaginat pentru început, dar o dată ce apuci să vezi primul episod eşti pur şi simplu addicted! Nu ştii ce ar trebui să faci ca să treacă mai repede timpul şi ca săptămâna viitoare să fie azi.
Acţiunea este extraordinară. Mereu intrigi, mereu noi idei, mereu lucruri la care nici nu te-ai fi gândit! Ador cel mai mult punerea replicilor în folosinţă de către actori. Se simte că sunt pătrunşi, că sunt parte din decor, de parcă s-ar fi născut să fie acolo şi să îşi ducă la bun sfârşit datoria faţă de ţară! De multe ori m-am trezit spunându-mi că este doar un serial, dar tot de atâtea ori am fost atât de prinsă de serial că am uitat complet că sunt doar un spectator.
Din partea mea recomand serialul tuturor celor care caută o intrigă bună, care vor să vadă pedepsele, omorurile ascunse ale regilor, ţări care ar face orice pentru o alianţă şi o pasiune nebună între doi tineri care deşi ar trebui să se căsătorească uită că ţara este mai înainte de toate!
Vizionare plăcută!

Long may she reign!



Cast:
Series cast summary:

Adelaide Kane ... Mary / ... (7 episodes, 2013)

Megan Follows ... Queen Catherine / ... (7 episodes, 2013)
Torrance Coombs ... Sebastian / ... (7 episodes, 2013)
Toby Regbo ... Prince Francis II / ... (7 episodes, 2013)
Anna Popplewell ... Lola (7 episodes, 2013)
Alan Van Sprang ... King Henry II (7 episodes, 2013)
Jenessa Grant ... Aylee (6 episodes, 2013)
Celina Sinden ... Greer (6 episodes, 2013)
Caitlin Stasey ... Kenna (6 episodes, 2013)



No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates