Social Icons

.

14 December 2013

Leapşă 2 în 1


     Urmărind mai multe bloguri pentru cărţi din afară am văzut că foarte multă lume se distrează făcând leapşa elementelor şi leapşa viaţa mea în cărţi (elemental tag and my life in books tag). M-am decis să traduc întrebările şi să particip şi eu la leapşă. Din păcate unele întrebări nu sunt foarte precise aşa că lasă loc de interpretări. Sper să vă placă şi să preluaţi şi voi leapşa:*!

1) Găseşte o carte pentru fiecare iniţială a numelui tău.


Spulberă-mă recenzie realizată de Theo AICI
Mesaj de departe recenzie AICI
Născută la mi3zul nopţii AICI

2) În funcţia de vârsta pe care o ai numără de-a lungul rafturilor şi opreştete la cartea care îţi indică anii. 


Recenzia o găsiţi AICI

3) Găseşte o carte a cărei acţiune are loc în ţara/oraşul tău.


    Cartea este foarte interesantă ţin minte că a fost prima carte pe care am împrumutat-o de la bibliotecă şi mi-a plăcut foarte mult. Cartea este structurată pe mai multe poveşti interesante şi amuzante.

4) Alege o carte a cărei destinaţie ai vrea să o vizitezi.


Recenzie AICI

Îmi doresc foarte mult să ajung la Amsterdam şi sper să reuşesc într-o zi :)!

5) Alege o carte care reprezintă culoarea ta preferată.


Recenzie AICI

    Albastru este culoarea mea preferată am foarte multe lucruri albastre în garderobă şi plus de asa mă prinde bine culoare (câtă modestie:))!)

6) Care carte ţi-a rămas recent în minte ?


Recenzie AICI

7) Ce carte ai citit cu dificultate?


Recenzie AICI

Mi-a plăcut foarte mult, dar ca orice carte clasică a fost dificil de citit, dar a meritat! 

8) Care carte din lista celor pe care vrei să le citeşti ţi-ar aduce o mare satisfacţie odată terminate?


     Vreau să citesc atât de mult această carte încât mă enervez când o văd cum stă acolo pe raft fără să vină la mine! 

9) Găseşte o carte care să aibă apă pe copertă.


Recenzia AICI

10) Găseşte o carte cu albastru pe copertă.


Recenzie realizată de Theo AICI

11) Găseşte o carte cu foc pe copertă.


Renezie realizată de Theo AICI

Abia aştept să apară filmul!

12) Găseşte o carte cu roşu pe copertă.


Recenzie AICI

13) Găseşte o carte a cărei copertă are legătură cu pământul.


Recenzie realizată de Theo AICI

    Cred că un copac se potriveşte nu? Adică are legătură cu pământul având în vedere că acolo stă practic putem afirma că sunt de nedespărţit (copac+pământ=TRUE LOVE)

14) Găseşte o carte cu verde pe copertă.


Recenzie AICI

15) Găseşte o carte cu aer pe copertă. 


    Întrebarea asta chiar mi-a dat bătăi de cap, dar cred că am ales bine adică sunt nori şi cer şi aer şi atmosferă cred că înţelegeţi voi:))

16) Găseşte o carte cu roşu, albastru, verde şi alb pe copertă.


Recenzie AICI

    Avem roşu, albastru şi alb, dar din păcate nu avem verde...oricum primesc puncte bonus pentru că am găsit cartea cu aer! Nu? Bine nu....oricum am fost aproape:))

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates