Social Icons

.

12 April 2014

Biblioteca mea

Biblioteca mea cu care mă mândresc şi pe care o iubesc :)

Pentru că încă este săptămâna altfel, ne-am gândit să vă încântăm privirile cu poze făcute la cărţile noastre dragi pe care le iubim şi cu care ne mândrim.                 








Eu am aproximativ 270 de cărţi, din care am citit aproape jumătate, şi încă mai am "prostul" :) obicei să mai cumpăr. Le iubesc şi sufăr în momentul în care cineva mi le atinge sau mi le cere împrumut(nu prea dau deobicei, dar fac şi mici excepţii). Multe din cărţile mele sunt cumpărate de mine, dar am şi cam 60 câştigate la diverse concursuri organizate pe bloguri. Cu ocazia asta aş vrea să le mai mulţumesc încă odată.
Dar din toate aceste minunăţii am o singură carte care mi-a uns sufletul şi mi-a plăcut enorm de mult, nu vă gândiţi că celelalte nu sunt pe placul meu, sunt dar cred că toţi avem o carte care ne-a uns pe suflet în momentul în care am citit-o. Deci preferata mea este: "DIVERGENT" de Veronica Roth. 

Eu îmi cumpăr cărţile după gen şi recenziile citite pe bloguri, aşa aflu mai bine dacă merită să dau banii pe ele.
Voi aveţi multe cărţi?
Cum vă cumparaţi cărţile, în funcţie de bani, ofertă sau de curiozitate?
Cum alegeţi ce să citiţi, după copertă, recenziile citite sau după gen?
Voi aveţi o carte care va uns pe suflet sau va făcut pielea de găină?


1 comment:

  1. Cumpar cartile in functie de toate trei criteriile pe care le-ai mentionat. O carte preferata n-as putea numi, pentru ca nu poti intreba o mama pe care copil il iubeste mai mult. Totusi, am si eu cateva preferate, ca tot omul.

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates