Social Icons

.

08 April 2014

Luna ţi-a întins scara ei de vis, Haide vino în lumea mea!


Neaţa, toată lumea! Numele meu este Andreea, iar astăzi o să fiu bătaia voastră de cap. *smile*
Mai întâi, aş dori să mulţumesc echipei blogului Shattering Words, pentru că mi-a oferit această şansă minunată de a fi alături de cititori şi pe altă cale.
Pentru că sunt la început de drum pe aceste meleaguri, v-aş ruga să nu mă luaţi prea tare din prima. Glumeam! Puteţi să mă întrebaţi orice doriţi şi voi încerca să vă răspund la toate întrebările.

Unii dintre voi mă ştiţi, alţii nu, dar nu contează asta. Important este, ca pe parcursul zilei de azi, să încercăm să ne cunoaştem mai bine şi să ne simţim bine împreună! Sper să vă bucuraţi alături de mine, de vremea asta frumoasă.

Probabil că acum sunteţi deja ocupaţi cu activităţile săptămânii “Şcoala altfel” sau poate că abia aşteptaţi să le începeţi, cum este şi cazul meu, sau poate că nu aveţi nicio treabă cu aşa ceva.

Dar să lăsăm toată vorbăria asta: ce e prea mult, strică, nu?

Vă doresc să vă distraţi cât mai mult azi şi să uitaţi pentru câteva ore de tot ce ţine de şcoală în general! :D

Cum putem să ne începem ziua mai bine, dacă nu cu puţină muzică? ;)

Enjoy!
Pharrell Williams - Happy
 
Holograf – Primăvara începe cu tine
 

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates