Social Icons

.

06 January 2014

December Wrap up and January TBR!

Luna decembrie a fost una destul de bună pentru mine nu sunt chiar mulţumită de numărul cărţilor citite, dar e mai bine decât nimic. În luna decembrie am citit 5 cărţi şi acestea sunt următoarele:

1) Camera Groazei de Jussi Adler Olsen



A fost o carte foarte bună i-am oferit nota 4,5/5 pentru că am fost puţin confuză la început, dar pe măsură ce citeam m-am lăsat cuprinsă de intriga şi misterul care s-a format şi chiar a fost o lectură foarte plăcută. Pe scurt este vorba despre o tânără care avea un viitor promiţător în politică, dar într-o zi în timp ce era pe vapor alături de fratele ei aceştia se ceartă, iar ea dispare. Cartea se desfăşoară pe două planuri unul care ne-o prezintă pe tânără în Camera Groazei, unde este captivă de câţiva ani, iar celălalt ni-l prezintă pe detectivul Carl care încearcă să descopere ce s-a întâmplat cu fata.

Recenzia o găsiţi AICI





2) Băiatul cu pijamale în dungi de John Boyne

O poveste sfâşietoare care are în prim plan un băieţel de 9 ani care nu ştie ce semnificaţie au persoanele îmbrăcate în pijamale în dungi din spatele gardului ghimpat. Povestea este spusă din perspectiva lui Bruno. Lectura este foarte rapidă şi accesibilă, dar este o carte cu un final tragic. Nota mea a fost 4/5.

Recenzia o găsiţi AICI











3) Night School de C.J.Daugherty


O carte pur şi simplu superbă nu am absolut nimic de spus urât la adresa ei a fost fantastică. Am citit-o în 2 zile şi mi-a plăcut mult de tot! O recomand tuturor, dar trebuie să ştiţi înainte că primul volum din serie nu are nimic fantasy în el. Nu ştiu dacă aşa sunt toate cărţile, dar vom afla curând. În prim plan avem un triunghi amoros foarte interesant între Allie, Sylvain şi Carter cei doi băieţi făcând parte din Night School, dar nici unul nu doreşte să-i dezvăluie fetei ceva despre lucrurile care se petrec acolo. Toată lumea minte şi ascunde ceva, iar Allie nu ştie în cine să mai aibă încredere. Nota mea a fost 5/5.

Recenzia o găsiţi AICI






4) Secretele creierului uman de Sandra Aamodt şi Sam Wang





O carte foarte bună pentru cei care doresc să înveţe ceva despre maşinăria care ne conduce zi de zi. Mi-a plăcut şi chiar o recomand celor care au mai citit acest tip de cărţi. 

Recenzia AICI









5) Fluturi de Irina Binder



O carte foarte frumoasă care merită citită, chiar dacă primul volum are câteva puncte slabe povestea în ansamblu este superbă. Am trăit cartea şi poate din cauza asta am terminat-o în 3 zile ceea ce a fost un record impresionant pentru mine. Nota mea a fot 5/5.

Recenzia AICI





     În luna ianuarie am câteva titluri foarte bune pe care îmi doream de foarte mult timp să le citesc, acestea sunt următoarele:

1) Seria Crossfire de Sylvia Day

2) Planul D de Simon Urban


Voi ce plănuiţi să citiţi? Eu sper să reuşesc deşi nu-mi fac speranţe prea mari, dar să vedem cât pot să citesc luna asta.

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates