Social Icons

.

01 March 2014

February Wrap up and March TBR!

    Luna februarie a fost o lună foarte proastă şi mă aşteptam să fie aşa datorită recapitulărilor pentru simulare şi testelor la celelalte materii. Plus de asta nu prea am fost în starea de citit nu ştiu de ce poate sunt pur şi simplu deprimată de perspectiva notelor care vor urma, sau poate mă consum prea mult pentru fleacuri. Oricare ar fi motivul sunt într-o stare jalnică şi vreau ca în luna martie să mă dedic cărţilor! Sper să reuşesc.

1) Hoţul de cărţi de Markus Zusak



   Am adorat şi am iubit această carte datorită originalităţii. Povestea din perspectiva morţii m-a înspăimântat la început şi nu prea ştiam încotro urmau să se îndrepte lucrurile, dar autorul m-a surprins plăcut purtându-mă în decorul Germaniei naziste oferindu-mi un loc în primul rând. Am putut să văd de acolo toate detaliile acestei incursiuni fantastice. Am oferit acestei cărţi 5/5.

2) Tronul de cleştar de Sarah J. Maas


    Nu mă aşteptam să-mi placă chiar atât de mult, dar întâmplarea face ca această carte să fie una dintre preferatele mele pe anul 2014. Când mă uit în urmă şi mă gândesc la perioada în care am citit această carte, realizez subit că într-un fel m-a salvat din ungherul meu întunecat. Luna aceasta am trecut prin experienţe destul de triste, nu are rost să intru în detalii ca să nu vă plictisesc, dar într-un fel are legătură cu răutatea de care dau dovadă unii indivizi. Revenin, această carte m-a făcut să ies din acel colţişor întunecat şi să mă bucur alături de personaje. Chaol a reuşit în mod surprinzător să mă calmeze de fiecare dată când mă enervam în legătură cu imaturitatea lui Dorian! Am oferit acestei cărţi nota 5/5.

    Pentru luna martie chiar vreau să citesc aceste cărţi şi voi face tot posibilul ca acest lucru să se întâmple.

1) Ce-aş fi eu fără tine? de Guillaume Musso


    De când aştept momentul ăsta! Îmi doream această carte de 1 an de zile şi în sfârşit o am! Sunt atât de entuziasmată şi fericită şi mulţumită şi nu pot să mai spun altceva! Am început să o citesc şi sunt atât de confuză şi intrigată încât nu ştiu cum mă abţin să nu dau paginile şi să citesc sfârşitul. O să fiu cuminte promit:)).

2) Hobbitul de J.R.R. Tolkien


    Pentru că trebuie să citesc ceva de acest autor, pur şi simplu trebuie şi ce carte ar fi mai bună ca asta. Poate vă gândiţi la "Stăpânul inelelor", dar am văzut filmele şi le ţin minte la perfecţie aşa că deocamdată nu voi citi cărţile voi mai lăsa timpul să treacă.

3) Vicious de V.E. Schwab


    Cartea asta a luat-o complet razna, parcă ar gândi singură am citit 35% din ea şi este incredibilă! Abia aştept să o termin, sau poate nu....îmi place mult prea mult de asta o tărăgănez atâta pentru că nu vreau să se termine! 




Voi ce vreţi să citiţi luna aceasta, ce aţi mai citit luna trecută? Lăsaţi detaliile într-un comentariu aş fi încântată să văd lista voastră>:D<!

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates