Social Icons

.

22 January 2013

In my mail box #3

Hello my dear shatterings! Ei bine a început şcoala din păcate...a trecut crăciunul revelionul şi acum trebuie să ne obişnuim cu ritmul monoton şi enervant al şcolii:-<...asta e. Mult succes celor care trebuie să dea bacul şi celor care trebuie să dea examenele ştiu din propria experienţă că este o presiune de nedescris în aer şi în propria casă:)). Eu vreau să vă arăt ce am mai strâns de prin străinătate, ce cărţi mi-am mai cumpărat şi aşa mai departe. Să începem:)

O carte, pe care o vroiam de mult şi anume " Dragostea nu-i de mine":X


Îmi pare rău că imaginea este întoarsă...chiar nu-mi dau seama de ce este aşa:))
Am câştigat un concurs pe BL şi mi-am ales "Jurnalele Vampirilor"-vol 8
Mi-am cumpărat din Cărtureşti:
-Viaţa secretă a lui Evie Hamilton de Catherine Alliott
- A doua şansă de Jane Green 


 Îngerul Mecanic şi Prinţul Mecanic de la Leda şi volumul trei din seria Îngerul Nopţii:X


Chimie, iubire, înţelegere, nu mă băgaţi în seamă pur şi simplu catrtea asta mai are puţin şi aleargă după mine prin casă ca să o citesc, dar din păcate nu pot:(( Maitreyi ma capturat pentru următoarele săptămâni!!!

Am câştigat un concurs pe LuckyBooks şi mi-am ales această carte:)

Iar de la autoarea Eva Stachniak am primit pentru recenzie această carte superbă!!!
Thank you so much Ms. Stachniak for this chance to read and review an amazing book!:)


Asta este tot ce am primit abia aştept să aflu ce aţi primit şi voi apropo dacă vreţi să trimiteţi poze ale cărţilor primite sau achiziţionate de voi sau recenzii ale unor cărţi care nu sunt aşa cunoscute sunteţi invitaţii mei. Vom deschide o rubrică specială pentru voi:)!
Le puteţi trimite la adresa de mai jos:
simonik_simo13@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates