Review: Obsidian de Jennifer L. Armentrout

Gen: Literatura de divertisment/ Fantasy/SF
  Număr de pagini: 384
  Coperta: Broşată

Sinopsis:

New York Times Bestseller

Începuturile sunt întotdeauna dificile.

Când ne-am mutat în Virginia de vest, chiar înaintea ultimului meu an de liceu, mă resemnasem să am de-a face cu accente ciudate, acces intermitent la internet şi teribil de multă plictiseală… până când am dat cu ochii de vecinul meu sexy, înalt şi cu ochii de un verde straniu. Lucrurile păreau deja să meargă mai bine.

Şi pe urmă a deschis gura.

Daemon este enervant. Arogant. Îmi vine să-l omor. Nu ne înţelegem deloc. Absolut deloc. Dar când un străin mă atacă şi Daemon efectiv face timpul să încremenească doar cu o simplă mişcare a mâinii, ei bine, ceva… neaşteptat se întâmplă.

Vecinul meu extraterestru sexy a lăsat o urmă pe mine.

Da, aţi auzit bine. Extraterestru. Se pare că Daemon şi sora lui Dee au o galaxie de inamici care vor să le fure abilităţile, iar atingerea lui Daemon mă face să strălucesc asemenea luminilor din Las Vegas.

Singurul fel în care pot rămâne în viaţă în toată povestea asta este să stau cât mai aproape de

Daemon, până când amprenta vrăjii extraterestre dispare de pe mine.

Asta dacă nu-l omor mai întâi.

"O călătorie captivantă de la prima până la ultima pagină."

Părerea mea:

Mai întâi vreau să mulţumesc Editurii Leda pentru că ne încântă cu uimitoarea şi minunata serie LUX de Jennifer L. Armentrout. Cartea poate fi comandată de AICI.

Obsidian este o poveste răcoritoare creată într-un mod unic de care m-am îndrăgostit încă de la prima pagină. Mi-a plăcut enorm de mult deoarece este originală, minunată, creativă şi captivantă. A avut de toate, începând de la sience-fiction cu extratereştrii, la acţiune, suspans, dramă până la romance, chiar şi umor. Este prima tortură delicioasă din seria Lux, electrizantă şi plină de tensiune  absolut explozivă cu un final care te lasă dornic de continuare.

"- Minţi.
  - Şi tu eşti un încrezut. Am tras aer în piept, dar mirosul lui mă copleşise şi îmi producea nişte chestii bizare în stomac. Şi ştii, aroganţa asta a ta. Nu e deloc atractivă.
......................................
  - Când minţi, obrajii ţi se înroşesc.
  - Nu-nu-nu.
.....................................
 - Pun pariu că te gândeşti tot timpul la mine. Non- stop.
 - Nu eşti sănătos la cap.
 - Probabil că mă şi visezi.
 - Pun pariu că îmi scrii numele pe caiete, iar şi iar, şi în jur desenezi o inimioară.
 - În visele tale, Daemon. Eşti ultima persoană la care mă gân...
  Daemon m-a sărutat."

Pe scurt am să vă povestesc puţin din conţinutul acestei minunăţii care pe mine m-a impresionat şi nu m-a lăsat să o pun deoparte până nu am devorat-o. Katy este o tânără forţată să îşi părăsească viaţa, prietenii, şcoala de dinainte atunci când mama ei decide să se mute în Virginia de Vest. Nu îi este deloc uşor să o ia de la capăt şi să înceapă viaţa într-un oraş străin, într-o şcoală nouă şi cu tatăl decedat. Dar toate acestea se dovedesc a fi doar mărunţişuri atunci când află că vecinii ei sunt extratereştrii. Este uimită de ceea ce descoperă despre cei doi gemeni, dar cu toate acestea devine cea mai bună prietenă a lui Dee. Toate devin mai suportabile având-o aproape pe Dee dar ceea ce nu îi place şi nu înţelege este comportamentul lui Daemon. El este ciudat şi are o atitudine care lasă de dorit, este când rece când cald faţă de Katy. Obosită şi sătulă să fie dată deoparte, Katy este hotărâtă să riposteze şi să "lupte" cu Daemon. Dar este mai greu decât îşi poate imagina, deoarece cu fiecare insultă, remarcă crudă sau spectacol de aroganţă, pe lângă furia ei care creşte şi atracţia faţă de el se măreşte. Toate ar fi simple şi ar merge bine dacă nu ar exista nişte reguli care trebuie respectate.

"Valul de păr negru i s-a revărsat pe frunte iar faţa i s-a luminat toată de un zâmbet, zâmbea şi cu ochii care acum căpătaseră o nuanţă intensă de verde strălucitor. Degetele lui se plimbau pe faţa mea, îşi aplecase capul spre mine, iar eu nu puteam să nu-mi amintesc ce spunea el când gura lui era pe gura mea. Era un soi de tandreţe nesfârşită în sărutul acela delicat. Mă atinsese până în fundul sufletului, iar inima mea o luase razna. Era nevinovat şi profund. Sufletul meu a luat foc atunci când mi-a dat capul uşor pe spate şi m-a sărutat ezitant, ca şi cum era primul nostru sărut. Şi poate chiar aşa era- primul nostru sărut adevărat."

Ceea ce m-a fascinat, m-a captivat şi m-a făcut să devin dependentă, încă de la începutul volumului a fost chimia intensă şi sfârâitoare- o relaţie de ură/dragoste, dintre Katy şi Daemon. O poveste incitantă cu extratereştrii, cu multă acţiune care te ţine în suspans şi care te face să stai încordat şi să simţi fiori atunci când personajele sunt în pericol sau să ai o stare de încântare şi plăcere atunci când cei doi trec prin stări alternative de atracţie sau de respingere. Pe măsură ce povestea progresează suntem purtaţi într-o călătorie cu multe suişuri şi coborâşuri într-o lume paranormală, plauzibilă şi frumoasă care te fac să crezi că poate, acolo, undeva extratereştrii există şi ne urmăresc fiecare mişcare.

Jennifer L. Armentrout a reuşit să scrie o serie, ispititoare, atractivă şi incredibilă care împleteşte împreună elemente de dramă, acţiune, romantism cu science fiction şi cu extratereştrii. A descris şi a prezentat perfect o mare varietate de personaje care mi-au dat diferite emoţii: de exemplu atunci când ele erau înfuriate, arogante sau supărate aveam impresia că sunt acolo şi că pot să simt totul, că pot să fac ceva pentru a fi mai bine. Ea descrie totul atât de bine, locurile, oamenii, peisajele, încât te fac să crezi că sunt reale şi că le vezi tu cu ochii tăi, că te holbezi la lacul frumos, la ochii verzi, strălucitori şi intenşi a lui Daemon, la toate frumuseţile.

"Trupul lui puternic tremura la fel ca şi al meu. Simţeam că mă pierd în el, în legătura aceea strânsă dintre noi. Lumea- universul întreg- încetase să mai existe."

Katy are 17 ani, este minunată, puternică, independentă, inteligentă, sarcastică, iubeşte cărţile, are un blog despre cărţi iar Daemon este un personaj profund, bine descris, care este capabil să facă orice pentru a-şi proteja sora şi pe cei pe care îi iubeşte. El este seducător, arogant, insistent, sexy, cu o atitudine oribilă dar atunci când lasă deoparte toate răutăţile este diferit şi dulce. Pot să afirm că am putut chiar să simt căldura care emană din pagini atunci când el este lângă ea. Katy îl descrie pe Daemon:

"...Cel mai sexy tip pe care îl văzusem în viaţa mea în carne şi oase, şi tipul ăsta era o jigodie."

" -Mi-a fost teamă că te-am distrus.
   - Nu chiar. I-am privit atent trăsăturile obosite. Dar tu, te-ai distrus?
 A pufăit uşor.
  - Aproape.
  Am respirat adânc, puţin ameţită.
  - Şi acum?
 Pe buze i-a apărut încet un zâmbet obosit.
  - Mergem acasă."

Recomand Obsidian, deoarece este o poveste extraordinar de superbă, despre sacrificiu, loialitate şi prietenie. Garantez că te va ţine cu "sufletul la gură" şi nu vei putea să o laşi din mână până nu o vei termina. Fi pregătit să devii obsedat de această minunată serie, Lux.