.

08 September 2014

Recenzie serial (2014): The Strain

Serialul a apărut pe data de 13 iulie 2014 în Statele Unite şi are un punctaj de 8,1 pe IMDB. Se încadrează în genul Horror, Sci-Fi şi Dramă.

Acest serial se concentrează pe prezenţa unui fel de virus care acaparează pasagerii unui zbor venit din Berlin. Cei 210 pasagerii sunt găsiţi morţi la aterizarea avionului în New York, dar când cei de la CDC intervin şi inspectează corpurile, găsesc 4 supravieţuitori. La început cei de la CDC cred că au de-a face cu un virus, dar pe măsură ce investigaţia lor înaintează, aceştia descoperă că persoanele care erau la bordul avionului nu sunt chiar atât de moarte pe cât păreau şi că au început să se întoarcă la cei dragi. Se pare că aceştia au fost folosiţi pe post de gazde pentru nişte viermi răspândiţi de Stăpân/Strigoi. Aceşti viermi le modifică radical corpul şi îi face să se comporte barbar, fiind însetaţi doar de sânge şi neputând ieşi la lumina soarelui. Sunt un fel de vampiri înspăimântători.

Unul dintre personajele principale ale serialului este Doctorul Ephraim Goodweather, care încearcă să afle mai multe despre acest fenomen care a pus stăpânire peste oraş. Oameni nevinovaţi sunt atacaţi şi transformaţi în creaturi odioase şi cineva trebuie să le oprească. Singurul mijloc de a face asta este decapitându-le, cu o sabie specială din argint deţinută de Abraham Setrakian şi arzându-le corpurile.

Lucrurile nu sunt uşoare şi pe măsură ce acţiunea se desfăşoară ne vedem nevoiţi să asistăm la nedumerirea Doctorului Ephraim, care nu înţelege de ce nimeni nu vrea să îl ajute să pună capăt acestei boli. Mizele sunt uriaşe, oameni puternici au toate mijloacele de a-l împiedica să oprească monştrii, dar Doctorul are două lucruri esenţiale de partea sa, bunătatea şi pe Abraham. Bătrânul a mai văzut odată acest rău antic. A mai avut "plăcerea" să stea faţă în faţă cu el şi cumva a reuşit să-l oprească. Acum o nouă bătălie a început, monştrii se plimbă liberi printre locuitorii oraşului şi nimeni nu ştie cine va urma.

Un serial incredibil, care te face să stai în priză cu fiecare episod vizionat. Îl recomand cu drag celor care au stomacul tare şi cei care nu sunt străini de genul horror.