Social Icons

.

05 September 2014

In my mailbox- iunie, iulie, august- partea I


A venit timpul pentru a va prezenta o parte dintre noile mele achizitii...

Recunosc ca anotimpul ce abia a trecut a fost foarte bogat si mi-a adus multe, multe carti pe care le ADOR. Deci... de la Editura Trei am castigat la concurs si primit pentru recenzie Regatul Furtunilor, Jumatatea Rea, Cioburi de Stele si Pe Strandra Londra. Nu cred ca mai trebuie sa mentionez ca Editura Trei este extraordinara si sper sa o tina tot asa!!


Predestinati si Evernight le-am primit de la o noua prietena pe care am cunoscut-o prin intermediul facebok-ului. Multumesc din suflet!



Behind His Eye: The Missing Eyes, Taut si Le Temps Contre Nous le-am castigat la diverse concursuri (si nu pot sa va descriu cad de fericita sunt ca am sansa de a citi cartile acestor autoare pe care le ador!).

Rusty Nailed, Assassin's Blade si Never Too Far  le-am cumparat de la Libraria Libris, care ne ofera numeroase promotii la toate titlurile lor (atat in romana cat si in engleza), promotie de care am profitat!




Pentru recenzie am primit Din Nou in Marsillia de la Editura Rao si Slam de la Editura Epica... chiar nu va pot descrie cat de fericita am fost sa aflu ca voi avea ocazia sa fac recenzia unui titlu marca Colleen Hoover!

Povestea tarfelor mele triste am primit-o cadou la o promotie Libris. Iar Intimidare, Lola si baiatul de treaba din vecini, Implinirea si Miss Peregrine le-am achizitionat de la o promotie de pe site-ul Librariei Elefant.

Am lasat la sfarsit.... Pocalul de Foc... adevarul este ca am citit si cumparat seria Harry Potter cu ani in urma, cu exceptia acestui volum pe care l-am imprumutat de la biblioteca... deci trebuia sa am seria in varianta completa, cu atat mai mult cu cat mi-a marcat copilaria si m-a invatat sa nu cedez, ci dimpotriva sa incerc sa preiau fraiele destinului meu.



Am primit aceasta agenda super draguta impreuna cu semnele de carte si cheia (falsa, nu  va imaginati ca e reala! ) la unul dintre concursurile organizate de Darynda Jones, autoarea seriei Charley Davidson, cu ocazia publicarii noului volum din serie, Sixth Grave On The Edge. Nu-i asa ca e minunata si agenda, dar si autoarea? Oricum, sper ca v-au placut noile mele achizitii si astept cu nerabdare sa-mi spuneti ce ati mai primit/ cumparat vara aceasta! Oh... si voi posta partea a doua in zilele urmatoare!




6 comments:

  1. Lectură plăcută! Sunt câteva titluri printre acestea foarte bune!
    Aștept să văd partea a doua. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Anca :) si eu abia astept sa le dezvalui :D... dar vreau sa fie o surpriza, deci in curand :)

      Delete
  2. Wow, multe, multe carti! Sa le citesti sanatoasa si sa te bucuri de ele!!

    ReplyDelete
  3. frumoase achizitii.. astep recenzii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Rosia, Multumesc :) si daca te intereseaza sa afli parerea mea despre o parte dintre aceste carti, afla ca deja am postat recenziile la o parte dintre aceste titluri. Le poti gasi sub numele meu la rubrica Recenzii Carti :)

      Delete

 
 
Blogger Templates