Social Icons

.

14 August 2014

Tag : Summer in a bag of books


Dorim să le mulţumim fetelor de la Walking on Letters pentru acest tag văratic, care a reuşit să ne mai binedispună faţă de căldura de afară. Oricine e invitat să îl preia mai departe! Enjoy! J
 

Reguli:
 - selecta
ţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani) 
- incorpora
ţi în postare imaginea tag-ului (*cea de sub reguli)
- da
ţi tag-ul mai departe :)
   

1. DRUMUL CĂTRE MARE : O carte pe care ai aşteptat mult timp să o citeşti.

Roxana: Silver Shadows - sincer, nu a trecut atât de mult timp între Fiery Heart, penultimul volum din serie şi Silver Shadows, ultimul volum publicat, dar aşteptarea  a părut atâââât de lungă, încât sincer am fost nevoită să-l cumpăr în variantă ebook (deşi deja îl comandasem cu luni în urmă de la Books Express), doar pentru a-l citi în momentul în care a apărut... şi Dumnezeule.... a meritat fiecare bănuţ, pentru că a fost aproape cel mai frumos volum din serie(dar având în vedere că eu îl ADOR pe Adrian Ivashkov, s-ar putea spune spune că sunt puţin subiectivă...)

Laura:
Pe strada Dublin este cartea pe care am aşteptat mult timp să o citesc. Încă de când a apărut mi-am dorit-o şi sunt foarte mulţumită că am reuşit să o citesc. M-a impresionat povestea de iubire dintre Joss şi Braden.

Andreea: Deşi aveam Altfel de îngeri de Lili St.Crow în calculator, am aşteptat destul de mult până am reuşit să fac rost de ea în stare fizică. Prefer cartea în starea ei naturală, nu în format digital.

Simona:
Atracţia de Sylvia Day am aşteptat foarte mult timp să citesc această carte din simplul motiv că nu mă puteam decide dacă să o încep sau nu. Părerile erau împărţite şi starea mea nu era tocmai adecvată pentru subiectul cărţii, dar cu toate astea am zis că ce o fi o fi şi a devenit una dintre cărţile mele preferate, chiar dacă nu puteam să adorm pentru că nu ştiam ce urmează să se întâmple.

LexyL: Allegiant de Veronica Roth. Am aşteptat mult timp să apară la noi deoarece restul volumelor le-am citit în romană şi mi-aş fi dorit să am şi ultimul volum în raft, dar nu a fost să fie. Chiar şi după ce am avut cartea în engleză nu am reuşit să mă apuc imediat de ea. Am avut mari emoţii, Divergent e una din seriile mele preferate şi nu aş fi vrut ca acest ultim volum să mă lase cu un gust amar. Şi din fericire, nici nu s-a pus problema de aşa ceva.

2. RĂSĂRIT DE SOARE : Cartea la a cărei lectură abia aşteptai să te întorci după ce te trezeai dimineaţa.

Roxana: Ugly Love - o carte superbă a la Colleen Hoover, a cărei lectură, pur şi simplu mi s-a părut prea scurtă... şi da, am oscilat între a o consemna la această categorie sau la nr.10, dar având în vedere că Opposition, deşi a fost puţin lungă,tot a fost prea scurtă pentru mine, m-am decis să o trec pe Ugly Love aici... ce pot spune, Miles va rămâne pentru mult timp în sufletul meu şi de fiecare dată când mă voi trezi, mă voi gândi la povestea lui emoţionantă, dar şi la noul lui început...

Laura:
Infernul lui Gabriel este cartea la a cărei lectură abia aşteptam să mă întorc când mă trezeam de dimineaţă. Adevărul este că nu am avut decât o dimineaţă pentru că am devorat cele aproape 700 de pagini în două zile. A fost uimitor domnul profesor Gabriel Emerson.

Andreea: Nopţi de patimă de J.R.Ward. E absolut superbă! Am citit-o în timpul şcolii şi nu prea puteam sta toată noaptea să o citesc. Dar, imediat cum mă trezeam, continuam lectura.

Simona:
Concert în memoria unui înger de Eric-Emmanuel Schmitt chiar dacă mă “pedepseam” păstrându-mi câteva pagini pentru următoarea zi, nu mă puteam abţine. Ador stilul sincer şi curat în care scrie Schmitt şi aş prelungi cât mai mult inevitabilul sfârşit al cărţilor sale.

LexyL: Lover Awakened - BDB 3. Am stat un an şi m-am holbat la cartea asta pe goodreads. Mi-a fost teamă că nu aş fi putut să îi fac faţă, căci e o carte stufoasă şi plină de fraze cu dublu sens, dar odată ce m-am apucat de ea dusă a fost :))

3. APUS DE SOARE :
O carte pe care ai stat să o citeşti noaptea.

Roxana: Magic Breaks (absolut toate volumele din această serie, le-am citit în timpul nopţii- nu a fost plănuit), dar această serie are acel ceva care te ţine cu sufletul la gură şi până nu afli deznodământul noii călătorii a lui Kate, nu vei pute adormi... în plus acţiunea este atât de alertă şi foarte bine descrisă, încât îşi este imposibil să iei o pauză, fie ea şi pentru a dormi....

Laura:
Intimidare este cartea pe care am stat să o citesc toată noaptea. Mi-a plăcut felul lui Jared de a-şi exprima dragostea, de a apăra ce este al lui pe Tate, şi felul în care şi-a reprimat durerea.

Andreea: Sunt multe cărţi la care mi-am pierdut nopţile pentru a le citi. Printre ele, se numără prima mea carte de la Editura Epica, şi anume E uşor să te iubesc de Tammara Webber. Pur şi simplu, nu puteam să aştept până ziua următoare să o termin. 

Simona:
Nu obişnuiesc să citesc noaptea din simplul motiv că mi-se face somn şi nu mai procesez aşa cum ar trebui lucrurile care se petrec în carte. Cu toate astea atunci când nu
puteam dormi am stat până la 1 noaptea citind După şapte ani… de Guillaume Musso din păcate tot am mai rămas cu 10 pagini pentru următoarea zi, dar măcar am încercat!

LexyL: Fifty Shades Darker - E.L. James. Mai e nevoie să spun ceva?:)) Kill me now :))

4. PERLA DIN SCOICĂ : O carte de la care nu aveai mari aşteptări, dar pe care ai considerat-o excepţională după ce ai terminat-o.

Roxana: Jumătate Rea - nu mă aşteptam la ceva extraordinar atunci când am început să citesc această carte, dar odată ce am aflat trauma şi nedreptăţile lui Nathan, nedreptăţi ce le întâlnim în viaţa de zi cu zi, am fost cu adevărat impresionată-o  recomand tuturor!

Laura: Fericirea începe azi este cartea de la care nu aveam mari aşteptări dar am considerat-o extraordinară după ce am citit-o.Travis(hm) şi Abby mi-au demonstrat că iubirea adevărată scoate la iveală tot ce este mai bun din oameni.

Andreea: Jane Eyre de Charlotte Bronte. Chiar nu m-am aşteptat să-mi placă aşa de mult. Am avut ceva dubii când am început să o citesc. Mă bucur că n-am renunţat.

Simona:
Atlasul de Smarald de John Stephens prima dată am crezut că este o carte de copii care mă va plictisi, dar am stat 6 ore ca să termin cartea atât de prinsă am fost. Mi-a plăcut enorm şi o recomand tuturor împătimiţilor de fantasy, chiar merită.

LexyL: O zi - David Nicholls. Clar nu mă aşteptam ca această carte să apară în favoritele mele. A fost mai mult ca o palmă peste faţă decât ca o lectură de vară.

5. ARSURĂ DE SOARE :
O carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experienţă neplăcută.

Roxana: Going Under... ah, şi ce copertă superbă avea, ce descriere... mă aşteptam la ceva extraordinar, în special că era printre primele cărţi din genul New Adult, şi să nu mă înţelegeţi greşit-scriitura era foarte bună- doar că a atins un subiect care, în circumstanţe normale, i-ar fi adus nota 5/5 din partea mea, dar care m-a făcut să-i dau nota 1. Mai exact, credeţi că un părinte are dreptul să-şi părăsească copilul (adică să uite cu totul de existenţa lui, ca şi cum nu ar fi existat), în numele iubirii? Dacă răspunsul e da, atunci vă întreb: ce aveţi fraţilor? Sunteţi plecaţi cu o plută pe malul Dunării? Copilul tău e copilul tău... sângele tău! Înţeleg că nu te mai înţelegi cu tatăl copilului... foarte bine, te-ai îndrăgostit din nou de altcineva, excelent din partea mea- fiecare are dreptul la o nouă şansă... dar să-l părăseşti pentru că TU crezi că nu i-ar plăcea noului iubit plodul tău?! WTF! Nimeni, dar absolut nimeni nu are dreptul să aducă o astfel de justificare... că şi s-a urât cu obligaţia de a fi mamă? Ok... dar să nu-mi vinzi gogoaşa că o faci ÎN NUMELE IUBIRII.... bleah...

Laura:
Predestinaţi este o carte care m-a enervat rău şi care mi-a oferit o experienţă neplăcută. Nu m-a impresionat deloc.

Andreea: După 20 de ani de Alexandre
 Dumas. Am încercat, dar, zău, dacă am putut să citesc mai mult de zece pagini. Nu s-a prins nimic de mine!
Simona: Cum să nu aduc vorba de Fraţii Jderi de Mihail Sadoveanu cartea care m-a făcut să adorm. Nu vreau să fiu rea, dar nu sunt o împătimită a cărţilor cu subiect istoric, astfel că  ajung să mă plictisesc citind astfel de cărţi. M-am zbătut la propriu să încerc să citesc măcar jumătate, dar după 15 pagini, am adormit….

LexyL: The boy who sneaks in my bedroom window. Nici nu pot să exprim cât de mult m-a dezamăgit această carte. Asta îmi trebuie dacă nu caut şi nişte păreri înainte să încep lectura...m-ar fi scutit de nişte timp piedut.

6. VALURILE MĂRII :
O carte care a fost multă vreme pe val şi care ţi-a plăcut şi ţie.

Roxana: Beautiful Oblivion - de fapt încă mai este pe val, toată seria este pe val şi deşi m-a deranjat puţin Travis, Trenton m-a făcut să mă îndrăgostesc de el imediat...

Laura:
Divergent este o carte care a fost multă vreme pe val şi mi-a plăcut foarte mult şi mie. Nu pot să spun mai multe despre această carte decât că a fost ceva uimitor de plăcut şi 

senzaţia pe care am avut-o citind-o m-a lăsat fără cuvinte foarte mult timp.

Andreea: Fără speranţă de Colleen Hoover. Deja mi-e dor de personaje! Cred că o voi reciti cât de curând. 

Simona:
Divergent! Divergent! Divergent! Divergent! nu ştiu ce ar mai trebui să spun aici, când am citit divergent am rămas sleită de imaginaţie, nici măcar nu ştiam cum să scriu o recenzie acestei cărţi pentru că în viziunea mea de atunci era perfectă. 

LexyL: Hopeless - Colleen Hoover. Prima carte care m-a determinat să îi scriu un mail autoarei.

7. CANICULĂ : O carte care ţi-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu.

Roxana: Procedura Civilă - păi este o carte la unul dintre cursurile mele şi mi-a dat unele bătăi de cap, dar am luat nota 9!!

Laura:
Delirium este o carte care mi-a dat multe bătăi de cap şi pe care am citit-o cu greu. Nu am crezut că voi putea spune vreodată aşa ceva despre o carte.

Andreea: Moromeţii, primul volum de Marin Preda. O adevărată bătaie de cap. Am crezut că nu o s-o mai termin niciodată, dar trebuia. Aveam nevoie de ea pentru bac. De al doilea nu m-am mai atins. Am auzit că e şi mai urât decât primul şi ceva mai lung.

Simona:
Din păcate iar trebuie să vin la cărţile pentru şcoală şi voi spune Ion de Liviu Rebreanu din simplul motiv că personajul principal nu era tocmai pe gustul meu şi au fost unele scene pe care chiar nu aş fi vrut să mi-le imaginez….De asta lectura a fost mai grea, dar am trecut cu brio peste cele 13 capitole!

LexyL: Nu ştiu ce să zic, de când cu Ion de Liviu Rebreanu nu am mai dat peste cărţi care să mă de-a peste cap :))

8. BRIZA MĂRII :
O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanţa de vară.

Roxana:
Tamed, nu este dificilă, deşi în aparenţă subiectul pare complicat şi plin de dramă... dar, cartea a fost plină de momente amuzante, puţină dramă şi multă distracţie!

Laura:
Slam. Din dragoste pentru Layken este o carte simplă pe care o consider lectura ideală pentru vacanţă. Această carte mi-a umplut ochii de lacrimi şi am adorat-o. A fost 

ceva perfect şi peste aşteptările mele.

Andreea: Orice volum al seriei Chimie perfectă de Simone Elkeles. Nişte poveşti de dragoste pentru adolescenţi, perfecte pentru o zi de vară! 

Simona:
Dragă John este o carte superbă şi sfâşietoare, care te ţine cu sufletul la gură până la ultima pagină.

LexyL:
Orice volum din seria Tangled :)) Really, mi se par cele mai tari cărţi pentru zilele caniculare de vară.

9. BRONZ :
O carte care a lăsat o amprentă asupra ta.

Roxana:
Harry Potter - cred că majoritatea dintre noi au citit/auzit de această serie - în cazul meu, mi-a marcat copilăria, cu învăţăminte şi lecţii ce credeam că doar viaţa ti-o poate oferi, dar cumva această serie a reuşit...

Laura:
Printre Tonuri cenuşii este o carte care a lăsat o amprentă asupra mea. Dintotdeauna mi-au plăcut şi am iubit acest gen de cărţi, de mărturisiri despre trecutul celor care au suferit din cauza unor oameni care erau prea plini de ei şi îi urau pe semenii lor. Este o carte extraordinară care exprimă multă durere dar totodată multă putere de supravieţuire.

Andreea: O astfel de carte a fost "Sub aceeaşi stea" de John Green. Carpe diem! Cu asta, cred că am spus tot.

Simona:
Bestia umană de Emile Zola a fost prima carte clasică citită de mine şi chiar dacă asta s-a întâmplat în urmă cu 2 ani încă îmi pot aminti clar fiecare detaliu din carte.

LexyL: Ca să nu mă repet voi zice Maybe Someday de Colleen Hoover. E într-adevăr o carte din care poţi învăţa multe.

10. VACAN
ŢA DE VARĂ : O carte care ţi-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o aşa repede.

Roxana:
Opposition a fost prea scurtă, dar plină de acţiune şi sarcasm şi bătaie! Ah... şi dragoste! Daemon vei rămâne pentru totdeauna unul dintre favoriţii mei iubiţi din ficţiune!!!!!!!!

Laura:
Destine la limită este o carte care mi-a plăcut mult, dar am regretat că am terminat-o aşa repede. Când am terminat-o am spus: "Mai vreau" şi mă simţeam deprimată că s-a terminat că nu voi mai afla nimic despre povestea de iubire dintre Echo şi Noah şi că nu voi mai găsi niciodată ceva atât de captivant, de fascinant şi de emoţionant.

Andreea: Frumoasa şi bestia de Amanda Quick. O lectură cu adevărat încântătoare! Sunt o mare fană a autoarei şi, de fiecare dată, regret când termin prea repede o carte de-a ei.

Simona:
Regatul umbrelor de Leigh Bardugo îmi pare rău că am terminat cartea atât de repede, dar nu m-am putut abţine, m-a captivat pur şi simplu.

LexyL: Fifty Shades Freed. Mda, m-a prins şi pe mine într-un final :))
 


1 comment:

 
 
Blogger Templates