.

27 August 2016

Recenzie: Grimm (TV Show)

Gândurile mele (Simona): Viața lui Nick este una liniștită, până când în peisaj apare mătușa sa, care aduce cu ea un secret bine păstrat cu privire la nepotul său. După multe încercări de a-i explica cine este nepotul ei cu adevărat, mătușa sa preferă să lase faptele să vorbească de la sine. Darul lui Nick este acela de a fi Grimm. La fel ca mătușa și mama sa, acest lucru înseamnă că poate vedea wessenii acele creaturi care se ascund sub formă umană, dar care se pot transforma fie când sunt supuși emoțiilor puternice, fie când ei aleg să se schimbe în forma lor de wessen.

Lucrurile încep să o ia razna în timp ce Nick își dă seama ce înseamnă darul său și cum poate lupta cu wessenii răi și cum poate să facă diferența dintre cei buni și cei răi. Din fericire pentru el, mătușa sa îi lasă moștenire o rulotă plină de cărți în care sunt însemnate tot felul de întâlniri ale strămoșilor lui Nick cu fel și fel de wesseni unii buni alții răi. Spre deosebire de strămoșii lui care considerau că toate creaturile sunt rele și trebuiesc ucise, Nick preferă să înțeleagă mai întâi tradițiile specifice unor wesseni și să nu verse sângele celor inofensivi.

Pe măsură ce serialul înaintează povestea devine din ce în ce mai fascinantă, noi ipoteze se lansează, precum ce se întâmplă când cele 7 chei ale celor 7 regate vor fi puse împreună pentru a forma harta spre locul unde este îngropată un lucru care acum mii de ani, Grimmii au considerat că nu poate încăpea pe mâinile cui nu trebuie.

Un serial foarte interesant, cu o idee extraordinară, sunt atât de multe personaje care pot fi transpuse în realitate, avem chiar și wesseni cu dublă personalitate, care pot ilustra lupta unui om cu personalitate dublă. Avem parte într-unul dintre sezoane de o revoltă a celor care au stat în umbră și acum vor să lupte pentru a ieși din anonimat. Vă recomand cu drag acest serial, care pe mine m-a captivat iremediabil.

Nota mea 4/5