Social Icons

.

26 August 2016

Leapșă Liebster - Descoperă bloguri noi!


Bianca Ioana de pe blogul Boundless Daydreamer ne-a nominalizat pentru leapșa Liebster. Mulțumim mult, Bianca, chiar ne era dor de o nouă leapșă!

Reguli:
1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.
2. Listează regulile în postarea ta.
3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.
4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.
5. Scrie zece lucruri random despre tine.
6. Nominalizează 5-11 bloguri și informează-le că au fost nominalizate.
7. Asigură blogurile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.


Zece lucruri random despre mine.
(Simona)

1. Îl dor pe Dostoievski m-a cucerit iremediabil și încerc să citesc cărțile sale de câte ori am ocazia.
2. Am o chinchilla pe care o cheamă Sisi.
3. Ador tartele cu lămâie, aș mânca tarte întregi chiar dacă mi s-ar face rău aș continua să mănânc.
4. Nu suport să văd violență de orice natură fizică sau psihică îndreptată spre copii, animale sau persoane.
5. Ador să merg la mare, dar mă plictisesc foarte repede dacă stau mai mult de 3 nopți.
6. Nu îmi place să merg în club.
7. Aș vrea să îmi găsesc cât mai repede un loc de muncă și să fiu independentă financiar de părinți.
8. Îmi place să-mi ajut prietenii de câte ori pot.
9. Nu suport etichetele puse unor persoane pe care le-ai văzut doar de 2 sau 3 ori în viața ta.
10. Nu-mi plac persoanele arogante.
(Andreea)

1. Nu îmi place ciocolata amăruie. Rar se întâmplă să mă mai păcălească mama și să-mi bage pe gât câte o bucățică. :))
2. Îmi plac jocurile de logică.
3. Iubesc muzica lui Lindsey Stirling! Ce face din vioara aia, e super!
4. Ador albastrul și movul!
5. Când merg la mare, prefer să mă bălăcesc în apă, decât să mă bronzez.
6. Acum agreez puțin mai mult descrierile, chiar dacă unele sunt prea lungi. Ideea este să nu mă plictisească și să nu repete aceeași chestie la infinit.
7. Nu îmi place pepenele galben.
8. De ceva vreme, am o pasiune pentru cerceii care se prind și de pavilionul urechii.
9. Acuarele nu au fost niciodată prietenele mele, atunci când venea vorba de colorat.
10. Nu există zi din săptămână în care să nu râd sau măcar să zâmbesc.
Întrebările de la Bianca:
1. Obișnuiești să recitești cărțile care ți-au plăcut?

Simona: Aș reciti unele dintre cărțile mele preferate, dar din păcate timpul nu-mi permite acest lucru, așa că prefer să mă bucur de alte titluri noi apărute sperând că într-o zi voi avea timpul necesar să revin la cărțile mele de suflet.
Andreea: Da, dacă mi-e dor de anumite personaje, recitesc cărțile respective.
2. Cu cine îți place să vorbești despre cărțile citite?

Simona: Cu persoanele apropiate mie care au aceeași pasiune pentru lectură cum am și eu.
Andreea: Cu cei care îmi împărtășesc pasiunea pentru lectură. Dar le mai povestesc și celor care nu au nicio treabă cu asta. :)) 

3. Ce părere ai despre triunghiurile amoroase în cărți?

Simona: Nu sunt printre preferatele mele, unele merg mult prea departe și majoritatea sunt destul de prost făcute. Apreciez mai mult când există un triunghi amoros în care fata alege din start cu cine vrea să meargă mai departe.
Andreea: Câteodată le agreez, câteodată nu. Depinde cum se manifestă persoanele prinse în acest triunghi și care sunt împrejurările ce au condus la asta.
4. Pe care carte îți dorești din toată inima să o vezi ecranizată?

Simona: O să spun "Pe când eram o operă de artă" de Schmitt.
Andreea: Orice carte de-a Amandei Quick.
5. Cine sunt doi dintre scriitorii tăi preferați?

Simona: Emile Zola și F.M. Dostoievski.
Andreea: Richelle Mead. Monica Ramirez.
6. Care este cartea pe care o recomanzi cititorilor începători?

Simona:  Nu prea fac recomandări, fiecare cititor fie el începător sau nu își poate alege cartea dorită după o recenzie citită sau un rezumat parcurs.
Andreea: "Fetele Gallagher" de Ally Carter.
7. Cu ce personaje ți-ar plăcea să îți petreci vacanța/concediul?

Simona: O să-l aleg aici pe Damon, cred că ar fi un concediu interesant.
Andreea: Jack Harper. Sper că-i place soarele. :))
8. Îți place să citești teatru?

Simona: Nu sunt o mare fană a pieselor de teatru scrise, prefer să mă duc la teatru și să văd c0um povestea prinde viață.
Andreea: Înafară de ce am citit pentru școală, nu am citit nimic altceva. La fel ca Simona, prefer să fiu spectator.

9. Cum simți că te-au ajutat și te ajută cărțile?

Simona: Să învăț noi lucruri despre viață să percep altfel întâmplăriile prin care trec și să mă izolez într-o lume care oferă atât de multe posibilități.
Andreea: Am învățat multe chestii utile și simt că percep lumea puțin altfel după ce termin o lectură.

10. Care este cartea (deja scrisă) pe care ți-ai dori să o fi scris tu?

Simona: Nu pot să aleg...fiecare autor pune o bucățică din el în cărțile scrise, ar fi foarte urât din partea mea să aleg o carte în ale cărei file nu se regăsește o parte din mine.
Andreea: Nu cred că îți poți dori așa ceva. Fiecare scrie ceea ce simte, ceea ce a visat, așterne o parte din el. Nu te poți gândi să scrii același lucru ca un anume autor. Da, poți folosi ideea, dar trebuie să o abordezi în felul tău, să fie ceva mai original. 

Întrebările noastre:
1) Preferați o carte în format fizic sau e-book?
2) Ce carte subevaluată de alte persoane, sau pe goodreads a fost pentru voi ca un diamant ascuns?
3) Ce carte citești în acest moment?
4) Cel mai mare bookhangover pe care l-ai avut după ce ai terminat o carte?
5) Dacă te-ai descrie într-un singur cuvânt, care ar fi acela?
6) Cu ce personaj literar te identifici cel mai mult?
7) Ultima melodie pe care ai ascultat-o?
8) Care este citatul vostru preferat?
9) Ce ați alege între un autor clasic și unul contemporan?
10) Uită-te în jurul tău și spune-ne ce carte se află cel mai aproape de tine în acest moment? Ia cartea și dă la pagina 26, care este primul fragment de acolo?

Nominalizăm următoarele bloguri: Literatură pe tocuri , Walking on Letters , Delicatese Literare , We are Women of Letters , Adolescență cu nasu-n cărți , The Sagittarius Books , Life with your books , Mirucu blog , Lecturi cu aromă de viață 

Enjoy! ^_^


No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates