.

24 February 2014

Recenzie: Da Vinci's Demons (serial 2013)

Gândurile mele (Simona): Întodeauna am fost fascinată de geniile istoriei, din oricare domeniu ar fi fost acestea. Ei bine unul dintre ei este Leonardo Da Vinci unul dintre cei mai mari artişti ai perioadei renascentiste. Am fost fascinată de subiectul serialului şi m-am gândit să-i dau o şansă. La început nu am înţeles foarte multe lucruri, totul era confuz şi începea să devină din ce în ce mai confuz în episoadele care au urmat. Totul culminând cu momentul în care mi-am dat seama care este povestea, care este misterul pe care tânărul geniu trebuie să-l urmeze. Totul ţine de destin şi de noroc. Din câte am văzut până acum Da Vinci a avut noroc din plin, dar oare până când? De multe ori este periculos de inteligent pentru epoca sa.

Tom Riley cel care-i dă viaţă personajului principal, este incredibil! Joacă foarte bine şi nu o dată mi-a dat palpitaţii atunci când intra într-un bucluc, dacă vă uitaţi la serial ştiţi că nu sunt puţine primejdiile care-l pândesc pe Da Vinci.

Pe de altă parte aflăm mai multe despre faimoşii De Medici şi despre rolul lor în societatea de atunci. Italia este frumoasă şi simplă cu toate părţile sale rele din acea vreme. Decorul este fantastic şi te duce cu gândul la vremea respectivă. Toate lucrurile create în aşa fel pentru a te induce în epoca respectivă, eu spun că au făcut o trebă foarte bună. Sper să urmăriţi serialul, sau să-i daţi o şansă nu veţi regreta!

Da Vinci este genial, iar intelectul său îi este de multe ori duşman în anumite situaţii. Foarte pătimaş acesta începe o relaţie cu amanta lui Lorenzo De Medici, care nu-şi neagă sentimentele pentru geniul nostru. Toate lucrurile o iau razna când piesele vin una câte una punându-se la dispoziţia sa. Fiind angajat de Lorenzo pentru a proiecta arme militare, el are acces la tot felul de informaţii unele care-i vor permite să dezlege o parte din enigma care i-a fost menită.

Înzestrat spun unii, posedaţi concluzionează alţii, eu pot afirma că este un artist din toate punctele de vedere, dar şi un prieten loial atunci când nevoia o cere. Nu se dă în lături de la nimic şi cu un curaj dincolo de margini se aruncă în luptă mândru că va avea un cuvânt de spus. Când lucrurile pe care şi-le doreşte nu ies cum vrea el, începe să le rezolve pe cont propriu câteodată într-un mod nesăbuit. Iubeşte şi este iubit, dar pentru asta va plăti scump şi va pierde mult!

Sper să daţi o şansă acestui serial şi sper să vă placă la fel de mult cum mi-a plăcut şi mie, în aprilie apare următorul sezon aşa că ar fi un motiv în plus să îl urmăriţi!