.

24 February 2014

Recenzie: White Collar (serial 2009)

Gândurile mele (Simona): Prima reacţie pe care am avut-o atunci când am vizionat primul episod a fost hmmm îmi place actorul principal, aşa că m-am dus să caut mai multe informaţii despre el, pentru că auzisem de la o prietenă că ar avea altă orientare sexuală. Spre marea mea dezamăgire şi a multor femei care se învârt în jurul lui, informaţia era corectă. Matt Bomer este gay. Nu am o problemă cu acest lucru, având în vedere că în serial este un metrosexual desăvârşit şi pare că-i face plăcere acest lucru, mi-am şters din cap informaţia şi mi-am dat treptat seama că îl am în faţa ochilor pe Neal Caffrey. Vă întrebaţi probabil cine este individul? Ei bine se pare că este unul dintre cei mai buni falsificatori de pe piaţă şi un hoţ iscusit, cu o inteligenţă peste medie.

Pe lângă asta este un escroc de primă clasă, care primeşte o propunere deloc de neglijat de la FBI. Peter Burke, cel care l-a prins acum are nevoie de el pentru a demasca şi a băga la închisoare oameni mai periculoşi care reprezintă o ameninţare la adresa societăţii. Neal se simte intrigat de propunere şi gândindu-se de mii de ori la răspunsul pe care l-ar putea da, acesta acceptă într-un final târgul, dar totul vine cu un preţ, sau în cazul de faţă cu un perimetru de mişcare. Datorită unei brăţări pe care o poartă în jurul piciorului, acesta nu are voie să iasă din aria de acoperire, sau întreg FBI-ul va fi pe urmele sale.

Alături de Peter, Neal învaţă ce înseamnă corectitudinea şi disciplina, învaţă să iubească şi să fie iubită. Află cum este să aparţii unui loc şi cum este să ai o familie. Lucrurile nu vor fi uşoare pentru el întrucât încrederea se câştigă greu şi se pierde extrem de uşor. Peter nu are încredere în el şi de multe ori îl acuză pe nedrept, dar Neal reuşeşte în cele din urmă să-i câştige respectul şi o mică fărâmă de încredere. Fiind un escroc el poate înţelege postura detectivului, dar îşi doreşte ca prietenia lor să fie sinceră. Poate că la un moment dat asta se va întâmpla, sau poate Caffrey revine la vechile obiceiuri şi reîncepe să ia legătura cu cei vechile lui contacte de pe piaţa neagră.

Nimic nu este ceea ce pare, un serial plin de neprevăzut, cu un suspans constant, care te lasă într-o agonizantă aşteptare până la următorul episod.