Social Icons

.

18 February 2014

In my mailbox- Laura

  Este pentru prima dată când mă laud de fericire cu ceea ce mi-am cumpărat sau primit.

  De pe blogul Mythical Books am câştigat seria Academia Vampirilor 
şi un autocolant cu autograf de la Samantha Shannon












Am câştigat de 'Exit' cu autograf de la scriitorul Shane Filer:


Din cauza 'bolii' pe care o am (cumpăratul de cărţi)
mi-am cumpărat 5 cărţi la reducere şi am primit 2 cadou + transport gratuit,
Asta da ofertă şi noroc. 'Violul' am citit-o rapid şi i-am făcut deja recenzia pe care o găsiţi Aici


  










Şi bonusul: 'Suflete Pustii' şi 'Relaţii Exuale'

De pe Facebook, de la 'Vând Cărţi'
mi-am luat seria 'Cronicile Vampirilor' pe care mi-o doream de foarte mult timp:











Şi acum o poză de grup.
Sper să am timp să le citesc pe toate, cât mai repede.










  Nu ştiu unde am să le mai pun pentru că nu mai am loc în bibliotecă. Voi ce aţi mai primit sau cumpărat? Sper să nu aveţi şi voi aceeaşi 'boală' ca şi mine.






No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates