.

20 July 2016

Recenzie: Album Moartea Căpitanului America

Mulțumesc Lex Comics pentru acest album fantastic!

Poate fi comandat AICI!

Încă nu-mi găsesc foarte bine cuvintele cu privire la această poveste și să vă explic de ce. Nu am fost niciodată o mare fană a Căpitanului America, era ceva ce mereu îmi displăcea cu privire la el, fie că era modul în care vorbea în film, sau modul în care actorul nu prea reușea să-mi transmită nimic, mereu am avut niște probleme în a mă atașa de acest personaj. Dar cartea bate filmul ca de fiecare dată aproape. Așa a fost și în cazul de față! Am fost aruncată în mijlocul unui tăvălug de planuri și conspirații puse la cale de Red Skull care vrea cu orice preț să distrugă America. Acest personaj chiar este pasionat, dacă și-ar folosi mintea pentru a face bine mai iute decât pentru a face rău cred că ar ieși lucruri fantastice.

În acest număr avem de-a face cu 2 Căpitani, adevăratul Căpitan este mort, numele lui este Steve Rogers, dar mai avem un Căpitan din anii '50 care e puțin scrântit, sau puțin mai mult....la propriu omu are nevoie de pastile! Celălalt căpitan este Bucky Barnes mâna dreaptă a adevăratului căpitan, care în trecut ce-i drept a pornit pe un drum greșit...pe un drum al asasinilor și pe un drum al terorii. Dar partea bună este că Bucky a revenit la gânduri mai pașnice și regretă enorm toate cele pricinuite celor din jurul său. Este dispus să îndrepte lucrurile și să poarte costumul ROȘ-ALB-ALBASTRU până la moarte. Este pregătit pe cât poate să-l nimicească pe Skull și pe armata s-a de acoliți!

A fost un album dinamic, plin de ilustrații fantastice, nu m-am plictisit nici măcar o secundă! Am întâlnit aici un Căpitan America de care m-am atașat un căpitan care face lucrurile cu modestie și niciodată nu se dă în lături de la salvarea oamenilor din jur.

În acest număr apare și organizația S.H.I.E.L.D, pe care Tony încearcă să o țină cât mai mult deschisă deși guvernul încearcă din răsputeri să o ascundă sub preș și să lase acolo. Când unul dintre agenții lor Sharon Carter este ținută ostatică de Dr. Faustus, Zola și Skull, aceștia încearcă să facă tot posibilul pentru a-și localiza omul. Sharon este iubita lui Steve și peste toate nebuniile prin care trece este și însărcinată....nu cred că v-a putea vreodată să-și ierte ce a făcut, dar cred că alinare i-ar fi fost copilul ei...singurul lucru care-i mai amintea de dragul ei Steve.

Lupta dintre cei doi Căpitani America a fost printre momentele mele preferate! Unul care se luptă în numele dreptății, în numele morții partenerului său, în numele tuturor americanilor, celălalt care încearcă să-i țină piept, dar realizează că forța sa este însignifiantă în contrast cu a nebunului din anii '50!

Chiar sper să dați o șansă acestui album, este o lectură rapidă care te destinde în orice moment.