La Editura Rao:
Elisa avea totul: frumuseţe, popularitate şi un viitor strălucit. Dar în ultimii trei ani, se confruntă cu viziuni terifiante, dureri şi vânătai misterioase din senin. În cele din urmă i se promite un leac - o operaţie minoră pentru a arde partea hiperactivă a creierului său - dar înainte de procedură, ea descoperă adevărul şocant din spatele halucinaţiilor sale: vedea lumea prin ochii altei fete. Când Elisa află că geamăna sa telepatică este subictul unor experimente guvernamentale, fetele fug, ducând cu ele secrete pentru care merită să ucizi, în acest thriller romantic şi futurist.
Dragostea lor este mai puternică decât legea, decât timpul, decât viața însăși.
Porniți într-o călătorie prin timp la capătul căreia speră să găsească nu doar cartea pierdută a vrăjitoarelor, ci și sursa neobișnuitelor ei puteri, Diana și Matthew ajung în Anglia elisabetană, într-o lume a spionilor și a uneltirilor în care primii ghizi le sunt vechii prieteni ai vampirului, straniul grup de personalități literare, științifice și politice ale epocii cunoscut sub numele de Școala Nopții. Pe măsură ce pânza de minciuni pe care o reprezintă trecutul lui Matthew se strânge în jurul lor, Diana și iubitul ei ajung în Franța, apoi în Boemia, la curțile celor mai importanți monarhi ai lumii. Pentru Matthew Clairmont călătoria în timp nu-i lucru ușor, așa cum nici Dianei nu-i e simplu să afle cheia moștenirii sale și să elibereze adevărata forță ce zace în ea.
O sinuoasă călătorie a cunoașterii, în care alchimia, magia și istoria dau naștere unei profunde povești despre dragoste, pasiune, legături de sânge.
„... un amestec perfect de fantasy, istorie și romance. Dacă ai citit Cartea pierdută a vrăjitoarelor, atunci Școala Nopții este lectură obligatorie. Dacă nu, pune-le pe amândouă pe lista ta de lecturi de vacanță, și lista va fi completă.“ The Miami Herald
Porniți într-o călătorie prin timp la capătul căreia speră să găsească nu doar cartea pierdută a vrăjitoarelor, ci și sursa neobișnuitelor ei puteri, Diana și Matthew ajung în Anglia elisabetană, într-o lume a spionilor și a uneltirilor în care primii ghizi le sunt vechii prieteni ai vampirului, straniul grup de personalități literare, științifice și politice ale epocii cunoscut sub numele de Școala Nopții. Pe măsură ce pânza de minciuni pe care o reprezintă trecutul lui Matthew se strânge în jurul lor, Diana și iubitul ei ajung în Franța, apoi în Boemia, la curțile celor mai importanți monarhi ai lumii. Pentru Matthew Clairmont călătoria în timp nu-i lucru ușor, așa cum nici Dianei nu-i e simplu să afle cheia moștenirii sale și să elibereze adevărata forță ce zace în ea.
O sinuoasă călătorie a cunoașterii, în care alchimia, magia și istoria dau naștere unei profunde povești despre dragoste, pasiune, legături de sânge.
„... un amestec perfect de fantasy, istorie și romance. Dacă ai citit Cartea pierdută a vrăjitoarelor, atunci Școala Nopții este lectură obligatorie. Dacă nu, pune-le pe amândouă pe lista ta de lecturi de vacanță, și lista va fi completă.“ The Miami Herald
La Editura Trei:
Şiiiiii.............
”In toamna vom publica Paper Towns si antologia de povestiri de Craciun, intitulata Let It Snow, in care apare si John Green (ambele carti se afla in traducere). Iar mai apoi, in iarna, vom publica Will Grayson, Will Grayson, scrisa in colaborare cu David Levithan (autorul romanului Zi dupa zi).”
Deci vom avea:
Știre preluată de aici.
Editura Corint:
Alături de Poe, scriitorul britanic William Hope Hodgson (1877–1918) este unul dintre maeştrii întemeietori ai genului fantastic şi horror anglo-saxon. Intriga complexă şi îndrăzneala imaginativă din Casa de la marginea Abisului definesc universul aparte al operei sale.
Undeva, în Irlanda, într-un cătun pe care nicio hartă nu-l înregistrează, lângă un râu fără nume, a cărui albie se ascunde brusc în subteran, pentru a reapărea dintr-odată, într-o cascadă uluitoare, la marginea unei prăpastii înspăimântătoare, ascunsă privirii de un promontoriu de stânci, se înalţă o construcţie misterioasă. Sunt ruinele unei case înconjurate de livezi şi tufişuri sălbăticite. În acest spaţiu straniu, doi turişti, veniţi să se bucure de sălbăticia locului, descoperă un manuscris.
Citindu-l, cei doi ajung să cunoască misterioasele întâmplări prin care a trecut fostul locatar al casei, martor al acţiunii forţelor malefice şi al dispariţiei universului. Şi, odată cu ei, cititorul este prins în mrejele unei naraţiuni fascinante.
Editura Art:
Alături de Poe, scriitorul britanic William Hope Hodgson (1877–1918) este unul dintre maeştrii întemeietori ai genului fantastic şi horror anglo-saxon. Intriga complexă şi îndrăzneala imaginativă din Casa de la marginea Abisului definesc universul aparte al operei sale.
Undeva, în Irlanda, într-un cătun pe care nicio hartă nu-l înregistrează, lângă un râu fără nume, a cărui albie se ascunde brusc în subteran, pentru a reapărea dintr-odată, într-o cascadă uluitoare, la marginea unei prăpastii înspăimântătoare, ascunsă privirii de un promontoriu de stânci, se înalţă o construcţie misterioasă. Sunt ruinele unei case înconjurate de livezi şi tufişuri sălbăticite. În acest spaţiu straniu, doi turişti, veniţi să se bucure de sălbăticia locului, descoperă un manuscris.
Citindu-l, cei doi ajung să cunoască misterioasele întâmplări prin care a trecut fostul locatar al casei, martor al acţiunii forţelor malefice şi al dispariţiei universului. Şi, odată cu ei, cititorul este prins în mrejele unei naraţiuni fascinante.
Editura Art:
În regatul Goredd, au trecut patru decenii de la semnarea tratatului de pace dintre oameni și dragoni, vreme în care, în ciuda coexistenței dintre specii, rănile războiului nu s-au vindecat încă de tot. Dragonii pot lua formă umană, mintea lor analitică și gândirea rațională îi fac să fie învățați prețuiți la Curte, însă emoțiile umane sunt pentru ei un mister, iar relațiile cu oamenii stau sub semnul urii mocnite și al neîncrederii.
În această atmosferă tensionată, Seraphina, o tânără cu un talent muzical neobișnuit și o inteligență încă și mai ieșită din comun, tocmai își începe slujba ca asistentă a compozitorului Curții, când prințul moștenitor este ucis, iar pacea devine mai fragilă decât oricând. Fără voia ei, Seraphina e prinsă în anchetă împreună cu Lucian Kiggs, căpitanul Gărzii Reginei, iar ițele complotului pe care îl descoperă se dovedesc mai periculoase chiar decât cumplitul secret pe care ea se străduise întreaga viață să îl ascundă.
Copila-Stea
Jerry Spinelly
Lumea crede că e venită de pe o altă planetă sau că părinţii ei sunt acrobaţi la circ. Din ziua în care apare la liceul din Mica, Copila-Stea Calaway surprinde printr-o feerie de sunet şi culoare. Îmbracă rochii lungi şi chimonouri, cântă la ukulele, râde şi dansează. Întreaga şcoală e cucerită de apariţia exotică ce sparge tiparele. Impresionat e şi Leo Borlock, elev în clasa a unsprezecea, pe care Copila-Stea îl cucereşte cu un surâs. Dar oamenii sunt schimbători şi capricioşi, iar cei ce ies din rândul lumii nu sunt văzuţi mereu cu ochi buni. Îndrăgostit, Leo încearcă să o convingă să devină o fată pe placul tuturor, chiar dacă asta presupune renunţarea la tot ce o defineşte.
Jocul lui Westing
Ellen Raskin
Moartea plină de mister a unui milionar excentric adună laolaltă şaisprezece oameni diferiţi şi cu totul neobişnuiţi, care trebuie să desluşească circumstanţele decesului unchiului Westing pentru a putea moşteni averea acestuia.
Cei şaisprezece posibili moştenitori cad imediat în patima jocului propus de Westing prin testamentul său, atraşi de miza finală: două milioane de dolari. „Nu contează ce aveţi, ci ceea ce nu aveţi“ este unul dintre indiciile lăsate de unchiul Sam. Însă jocul lui presupune multă atenţie, spirit strategic, diplomaţie şi o privire de la distanţă.
Jocul lui Westing este o adevărată analiză a tipului uman à la Hercule Poirot.
Ellen Raskin
Moartea plină de mister a unui milionar excentric adună laolaltă şaisprezece oameni diferiţi şi cu totul neobişnuiţi, care trebuie să desluşească circumstanţele decesului unchiului Westing pentru a putea moşteni averea acestuia.
Cei şaisprezece posibili moştenitori cad imediat în patima jocului propus de Westing prin testamentul său, atraşi de miza finală: două milioane de dolari. „Nu contează ce aveţi, ci ceea ce nu aveţi“ este unul dintre indiciile lăsate de unchiul Sam. Însă jocul lui presupune multă atenţie, spirit strategic, diplomaţie şi o privire de la distanţă.
Jocul lui Westing este o adevărată analiză a tipului uman à la Hercule Poirot.
Uraaa!!!!!!!!!!
No comments:
Post a Comment