Social Icons

.

04 June 2014

11 lucruri pe care le face un cititor înrăit


    După cum ştiţi cu toţii cititul pentru mulţi dintre noi poate deveni ca un drog. Un drog de care nu vrem să ne lăsăm pentru că pur şi simplu în lumea personajelor reuşim să ne găsim prietenii, duşmanii, dar şi persoane pe care ajungem să le admirăm şi iubim. Trăim alături de personaje cele mai frumoase momente ne trezim răzând, plângănd şi enervându-ne alături de ele. Niciodată nu ştim cât de mult ne poate influenţa o carte dacă nu ne luăm inima în dinţi şi nu păşim pe acest tărâm magic. Aviz amatorilor, dacă nu vă place o anumită carte care v-a fost recomandată de un cititor înrăit, ei bine înseamnă că nu ştiţi să citiţi o carte cum trebuie.

     Să vorbim acum despre această Ligă a cititorilor înrăiţi cum îmi place să o numesc, această ligă care există doar în mintea mea şi în care sunt membru oficial cu acordul meu, am pătruns de 2 ani de zile. E foarte mult de povestit, dar într-o zi nu foarte îndepărtată voi vorbi şi despre această ascensiune a mea în universul lecturii. Am pregătit mai jos o listă cu 11 lucruri pe care eu personal ca cititor înrăit le fac, sper să o găsiţi interesantă, nu ştiu dacă şi amuzantă, dar măcar interesantă.

1) De fiecare dată când încep să citesc o carte plină de acţiune mă găsesc prinsă atât de mult încât ajung să mi-se închidă ochii din cauza oboselii şi realizez că s-a făcut 00:00 şi eu încă mai citesc.

2) Dacă îmi place mult o carte vreau neapărat să o termin, dar apoi îmi dau seama că aş vrea să mai prelungesc suspansul astfel mă "pedepsesc" să stau departe de ea.

3) La un moment dat m-am trezit la 07:00 ca să termin o carte care mă obseda, voiam să aflu ce se întâmplă în final, aşa că m-am trezit am citit ultimele 30 de pagini mai mult adormită, dar am reuşit să aflu ceea ce voiam aşa că m-am culcat la loc liniştită.

4) Vi s-a întâmplat să fiţi întrerupţi de stomacul vostru în timp ce citiţi, din simplul motiv că nu a primit mâncare? Ei bine nu odată am trecut prin asta.

5) V-a stat vreodată inima în loc când unul dintre personajele voastre favorite se afla în pragul morţii,  pentru că eu personal am trecut prin asta de prea multe ori, dar niciodată nu te sperii prea tare corect? Întodeauna este loc de o altă spaimă pe cinste.

6) Momentul acela în care realizez că unul dintre personaje se comportă la fel ca cineva din viaţa reală? Şi mergeţi la persoana respectivă şi îi aduceţi la cunoştinţă acel lucru şi vă întreabă ceva de genul " Serios? Foarte interesant păi şi eu voiam să-ţi spun acelaşi lucru!" O.O

7) Atunci când citeşti o carte în public şi începi să râzi isteric şi toată lumea se uită la tine de parcă ai avea o problemă. 

8) Se mai întâmplă să citesc cartea înaintea filmului, apoi ajung la premieră împreună cu prietenii mei şi chiar cu puţin după începerea filmului încep să enumăr toate personajele din carte....şi câteodată încep să plâng când îmi amintes că acel personaj urmează să moară....

9) Acel moment în care eşti atât de obosit încât nu-ţi mai poţi ţine ochii deschişi şi ajungi la partea în care personajul preferat este părăsit şi lăsat cu inima frântă şi adormi îmbrăţişând cartea şi imaginându-ţi că eşti acolo ca să-l consolezi.

10) Vi s-a întâmplat să combinaţi personaje care nu au nici o legătură între ele, dar care în mintea voastră s-ar potrivi?

11) Atunci când realizezi că tipul rău este chiar de treabă şi ajungi să ţi cu el.....în loc să ţi cu celălalt care culmea s-ar putea să-i fie chiar frate sau prieten bun.



1 comment:

  1. Am o manie enervanta pentru prietenii mei: cand vizionez un film, creat pe baza unei carti pe care am citit-o in prealabil, spulber tot suspansul, nu ma pot abtine si povestesc dinainte ce se intampla.

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates