Social Icons

.

08 July 2013

Recenzie: Destine la limită de Katie McGarry



ATÂT DE DIFERIȚI UNUL FAȚĂ DE CELĂLALT… ŞI TOTUŞI, ATÂT DE POTRIVIŢI.

Nimeni nu ştie ce s-a întâmplat în seara în care Echo Emerson s-a transformat, dintr-o fată populară, cu un iubit sportiv, râvnit de multe dintre colegele ei, în bârfita paria cu cicatrice „monstruoase” pe braţe. Nici măcar Echo nu-şi poate aminti întregul adevăr despre seara aceea oribilă. Tot ceea ce ştie este că vrea ca totul să revină la normal.

Dar când Noah Hutchins, singuraticul teribil de sexy, îmbrăcat cu geaca lui neagră din piele, obişnuit să se folosească de fete, pătrunde exploziv în viaţa ei, cu o atitudine de dur, însă şi cu o surprinzătoare capacitate de înţelegere, lumea lui Echo se schimbă într-un fel pe care ea nu şi l-ar fi putut închipui vreodată. Normal ar fi ca ei doi să nu aibă nimic în comun. Iar cu secretele apăsătoare ale fiecăruia, să fie împreună pare, în mare măsură, imposibil.

Numai că, la răscrucea destinelor lor, normalitatea capătă alte valenţe, şi nebuneasca atracţie dintre ei refuză să dispară. Iar Echo se vede nevoită să se întrebe până unde ar putea forţa limitele, şi cât ar fi dispusă să rişte pentru singurul băiat capabil s-o înveţe cum să iubească din nou.

Nota mea 4,5/5

feather-detail-horz



“ Te iubesc îndeajuns încât să nu te pun să alegi. ”

La început, am fost foarte sceptică în legătură cu această carte. Mă simţeam de parcă nu ar fi normal să o citesc datorită rănilor lui Echo, pe care le luam prea în serios. Percepeam aceste răni ca unele sufleteşti, dar şi fizice de asemenea!

Pot afirma că mă simţeam ca Echo, înainte să citesc cartea, singura diferenţă era că eu îmi purtam luptele în interior şi nu la exterior.

Am iubit cartea în special pentru lectura uşoară, pe care am savurat-o în câteva ore. Un alt motiv, pentru care mi-a plăcut cartea ar fi acela că Echo mi-a amintit cum să fiu puternică din nou, cum să mă ridic şi să fiu mândră de mine indiferent de situaţie. Mi-a plăcut pentru că vedeam în Noah, acea parte care mie îmi lipsea.

Cumva am fost atât de captivată de poveste încât am uitat să-i răspund mamei pentru a o ajuta, sau pentru a mă deranja să beau sau să mănânc ceva. Am devenit oarecum dependent şi asta chiar m-a fascinate, pentru că însemna că în sfârşit mă pot pierde cu totul atât de uşor şi repede în cartea respectivă.

Evoluţia personajelor m-a fascinat în special când Echo reuşea să răzbească indiferent de obstacolele pe care le întâlnea. Ea nu se dădea bătută şi reuşea întotdeauna să evolueze, să se impună.

Noah a fost genul tipic de băiat: minunat, minunat, şi….oh în caz că nu am menţionat minunat? Finalul mi-a făcut pielea de găină şi inima o luase razna până am reuşit să îmi stăpânesc entuziasmul. A fost fantastic!

Îţi recomand această carte ţie, dar şi oricărui cititor de cărţi romantic, oricui doreşte să descopere un alt nivel mai profund al vieţii, cuiva care este interesat de o lectură uşoară, tuturor celor care vor şti să zâmbească la sfârşit!


Citiţi-o! Devoraţi-o! Distribuiţi-o! O recomand! Citiţi-o din nou!




Mulțumim sponsorului nostru, Librărie online Libris!
Dacă doriți să vă cumpărați cărți deosebite, pe site-ul Libris, librărie online, puteți comanda și cărți online în engleză.
 

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates