Social Icons

.

29 January 2014

What's new on my shelf?



Luna ianuarie se apropie de final aşa că m-am gândit să împărtăşesc cu voi achiziţiile acestei luni.

Această carte a fost primită spre recenzie de la Librăria online Librex şi a fost incredibilă puteţi citi recenzia chiar aici.


Următoare carte am câştigat-o la un concurs de pe goodreads mi-se pare interesantă şi îmi place foarte mult coperta.


Când am văzut pe raft această carte aproape am ţipat pentru că o voiam atât de mult şi mi-am luat-o plus un semn de carte incredibil de dulce!


Sunt tatuaje în carte care pur şi simplu îţi taie răsuflarea. Sunt fană tatuaje:)) chiar dacă nu am nici unul şi nici nu intenţionaz să-mi fac unul prea curând îmi place să aflu povestea din spatele lor.


Am devenit "obsedată" de tatuaje după ce am vizionat toate sezoanele Miami Ink:D


Am spus că merită să-i dau o şansă aşa că am cumpărat-o.


Am văzut-o acolo şi am răsfoit-o puţin mi-se pare interesantă şi presimt că voi avea multe lucruri de învăţat.


Aştept cu drag să-mi spuneţi ce cărţi v-aţi cumpărat au fost reduceri foarte bune pe Litera, RAO, Libris, dar din păcate toţi banii mei s-au dus cât ai zice peşte:))

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates