Social Icons

.

08 January 2014

Recenzie: Atracţia de Sylvia Day

  

Dragostea dincolo de limite.

„Gideon Cross a intrat în viața mea ca un fulger în întunericul nopții – impresionant și strălucitor, fierbinte și neliniștitor. Am fost atrasă de el, așa cum nu mi s-a mai întâmplat vreodată în viață. Tânjeam după atingerea lui ca după un drog, chiar știind că mă secătuia de puteri. Eram un suflet chinuit, iar el a pătruns cu atâta ușurință în cele mai adânci ascunzișuri ale inimii mele...

Căci Gideon știa. Era bântuit de propriii demoni. Și fiecare a devenit pentru celălalt oglinda care îi reflecta cele mai profunde răni... și dorințe. Legăturile cu care m-a cuprins dragostea lui m-au transformat cu totul, și m-am abandonat în întregime lui, dorindu-mi doar ca trecutul nostru întunecat să nu distrugă pentru totdeauna singura șansă la fericire pe care o găsisem în sfârșit...”




Mulţumesc Editurii Litera pentru şansa de a citi această carte! Ea poate fi comandată AICI la preţ redus aproape la jumătate!


“I’ve always seen you, angel. From the moment you found me, I’ve seen nothing but you.”

Două destine care au ajuns să se intersecteze exact la momentul potrivit, două vieţi care niciodată nu vor mai fi la fel. Eva şi Gideon se întâlnesc întâmplător în holul firmei Crossfire, iar de acolo totul ia o turnură incitantă şi plină de mister. Scânteile nu lipsesc dintre cei doi, dar Cross încearcă să o ţină departe pe Eva. Poate că demonii trecutului vor să-i prindă pe cei doi protagonişti şi să le fure orice şansă de a mai fi fericiţi. Amândoi se confruntă cu cele mai negre coşmaruri zi de zi, dar nimic nu-i poate împiedica să încerce să fie împreună.

“Oh, Eva." He rubbed his cheek against my damp face. "I must've wished for you so hard and so often you had no choice but to come true.”

Am trăit povestea pentru că eram captivată de puterea emanată de personaje, erau momente în care voiam cu disperare să stau faţă în faţă cu ele şi să le alin suferinţa. M-a durut indiferenţa lui Gideon şi posesivitatea excesivă când era clar că nu îşi doreşte să fie cu ea. Din păcate m-am înşelat amarnic! Vedeţi voi, Domnul Cross are un talent în a te face să rămâi într-o ceaţă densă până când el decide să te scoată de acolo. Exact aşa procedează şi cu Eva. Chiar dacă aceasta ajunge să îşi deschidă sufletul în faţa lui, Cross nu îi răspunde la fel. Gideon decide să îi alunge ei coşmarurile şi să se pună pe el pe plan secund, un lucru care chiar m-a impresionat.

Nu pot să fac o comparaţie între Grey şi Cross pentru că nu aş ajunge nicăieri. Eu m-am ataşat foarte mult de Grey pentru că ştiam că are un suflet foarte bun care trebuie scos la iveală, în schimb Cross mă făcea să mă îndepărtez cu fiecare prostie comisă.

“He was the kind of guy that made a woman want to rip his shirt open and watch the buttons scatter along with her inhibitions.”


Relaţia celor doi este explozivă de-a dreptul cei doi încearcă să-şi controleze sentimentele, dar acestea sunt pe zi ce trece mai puternice şi deloc de neglijat. Nevoia carnală unul de altul este pur şi simplu incredibilă. Singura cale prin care cei doi pot uita trecutul este să se piardă unul în braţele celuilalt. Când am aflat drama prin care a trecut Eva în copilărie am început să plâng pentru că mă gândeam că foarte mulţi copii trec la ora actuală prin ce a trecut ea atunci. Mi-a fost foarte greu să râmân impasibilă la o asemenea mărturisire bulversantă. Se pare că nici Cross nu a reacţionat mai bine, pentru că eram amândoi descumpăniţi, iar în acel moment simţeam că pot să mă ataşez de el. Simţeam că nu este chiar atât de lipsit de sentimente cum vrea să pară de multe ori. Într-un fel m-am ataşat de acest Gideon imprevizibil şi vulnerabil, dar am fost din nou aruncată în caruselul numit Cross şi am decis să cobor când acesta a făcut un lucru oribil şi de neimaginat.

“I want there to be happily-ever-afters for the fucked-up crowd. Show me the way, Eva honey. Make me believe.”

Persoana care o susţine pe Eva în tot acest timp este Cary cel mai bun prieten al ei, pe care l-a cunoscut într-un moment foarte dificil. Acesta i-a fost alături întodeauna şi a fost fratele, pe care întodeauna şi l-a dorit. M-am ataşat imediat de Cary pentru că este un băiat excepţional care a trecut prin multe, dar care încă nu ştie cum să fie fericit. Îşi bate joc de sentimentele oamenilor şi nici măcar nu e conştient de acest lucru. De foarte multe ori am rămas şocată de acţiunile sale, dar am încercat să-l înţeleg şi am ajuns la concluzia că toate nenorocirile trăite în copilărie au reuşit să-i distrugă sufletul. El nu ştie ce înseamnă să iubeşti, dar nici nu a găsit o persoană care să-i ierte escapadele şi să-l înveţe ce înseamnă să aparţii doar unei singure persoane.

“I loved the way he kissed me, as if he had to, as if he'd go crazy if he didn't and had nearly waited too long.”

Revenind la Gideon şi Eva, cei doi au reuşit să mă impresioneze! Mi-a plăcut îndârjirea lor de a nu renunţa la această dragoste care îi împlinea, dar în acelaşi timp îi făcea mult prea dependenţi unul de altul. În final lucrurile încep să iasă la lumină, dar nimeni nu ştie că Domnul Cross este plin de secrete, unul mai rău ca altul. Gafele din păcate se ţin lanţ, iar Eva este nevoită să treacă peste durere şi să continue să creadă în Gideon. Este singurul mod prin care poate să îi stea alături. 

Relaţia celor doi nu este perfectă şi tocmai acesta este unul dintre punctele forte ale poveştii, care te lasă pur şi simplu mască.

“Romance isn't in my repertoire, Eva. But a thousand ways to make you come are. Let me show you.”

Singurul punct slab întâmpinat de mine a fost faptul că m-am ataşat foarte greu de Gideon, pentru că de fiecare dată când încercam, el se îndepărta şi mai mult prin acţiunile sale. În final totul se clarifică şi chiar dacă cei doi mai au multe să-şi spună, un lucru este cert, nici unul nu renunţă!

Nota mea 5/5




No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates