Social Icons

.

03 January 2014

In my mail box #5


A venit vremea sa mai arat si eu ce am mai primit de la oameni speciali si dragi mie! Mai sus vedeti urmatoarele doua volume din seria CrossFire aparute la noi, "Revelatia" si "Implinirea" pe care le-am primit cadou de Craciun de la cei mai buni prieteni ai mei: Alex si Radu!


Asta este cadoul de la cea mai buna prietena a mea de ziua mea! Simona! Multumesc mult scumpo! Abia astept sa le citesc :X


Volumul doi sta frumos langa primul volum din 'Legend' de Marie Lu! Abia astept sa imi dedic timpul acestei carti! Sunt sigura ca o sa fie absolut fantastica asemeni primei carti pe care am primit-o anul trecut tot de la Simona! Love you!


'Cand Dumnezeu era iepure' am primit-o la un concurs organizat pe site-ul Azi Citesc! Oamenii de acolo sunt superbi si merita toate complimentele mele! Abia astept sa o citesc!


'Regatul Umbrelor' este de nepretuit pentru mine. Abia asteptam sa o citesc si uite ca printr-o minune am primit-o cadou de ziua mea de la Editura Trei! Multumesc mult dragilor!

Mii de multumiri celor care mi-au oferit asemenea cadouri! Fara voi, viata mea ar fi doar o alte carte necitita de nimeni! Sunteti minunati si ma bucur ca va am aproape pentru a-mi impartasi viata cu voi si pentru a va pune alaturi de mine pe o bucata de hartie! 

Va pup!

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates