Social Icons

.

13 July 2014

Recenzie: Secretul de Rhonda Byrne


Părţi din Marele Secret s-au aflat în tradiţiile orale, în literatură, în diferite religii şi filozofii, de-a lungul secolelor. Pentru prima dată, toate părţile Secretului au fost reunite într-o revelaţie incredibilă, care va transforma vieţile celor ce o trăiesc.

Din această carte, veţi învăţa cum să folosiţi Secretul în toate aspectele vieţii dumneavoastră – obţinerea banilor, păstrarea şi redobândirea sănătăţii, relaţiile interumane, fericirea şi în orice interacţiune pe care o aveti în această lume. Veţi începe să înţelegeţi puterea ascunsă, nefolosită, care se află în lăuntrul vostru şi această revelaţie poate aduce bucurie fiecărui aspect al vieţii dumneavoastră. 

Secretul cuprinde înţelepciune de la învăţători din vremea noastră – bărbaţi şi femei care au folosit-o pentru a dobândi sănătate, bunăstare şi fericire. Aplicând cunoaşterea Secretului, ei aduc la lumină întâmplări captivante de vindecare a unor boli, de redobândire a sănătăţii, de depăşire a unor obstacole şi de obţinere a ceea ce mulţi oameni ar considera imposibil.

Marele Secret a fost transmis de-a lungul epocilor, a fost mult râvnit, ascuns, pierdut, furat şi adus cu mari sume de bani. Acest Secret vechi de secole a fost înţeles de câţiva dintre cei mai importanţi oameni din istorie: Platon, Galileo Galilei, Beethoven, Edison, Carnegie, Einstein – alături de alţi inventatori, teologi, oameni de ştiinţă şi mari gânditori. Acum, Secretula fost dezvăluit lumii.
 
„Pe măsură ce aflaţi Secretul, veţi ajunge să ştiţi cum să aveţi, să fiţi ori să faceţi tot ceea ce doriţi. Veţi ajunge să ştiţi cine sunteţi cu adevărat. Veţi ajunge să cunoaşteţi adevărata măreţie care vă aşteaptă în viaţă.” - din Introducere.
Doresc să mulţumesc sponsorului nostru Librăria online Librex pentru această carte deosebită! Cartea poate fi comandată aici.

"Amintiţi-vă, şi acesta este una din cele mai dificile, dar şi din cele mai minunate afirmaţii pe care le puteţi face. Amintiţi-vă că, indiferent cât este de greu, indiferent unde este, indiferent cine este afectat, nu aveţi alt pacient în afară de dumneavoastră; nu aveţi altceva de făcut decât să vă convingeţi de adevărul pe care doriţi să-l manifestaţi."

Gândurile mele (Simona): Consider că unul dintre cele mai importante lucrurile din viaţa unui om ar trebui să fie procuparea de a face bine la nevoie. Ştiu că există oameni cu bani care nu fac nimic pentru a-i ajuta pe cei nevoiaşi, care nu ar da din buzunarul lor pentru nimic în lume. Recunosc că mă declar foarte dezamăgită de cei care au mult şi nu vor să dea pentru ajutorarea semenilor săi, dar există şi oameni pe care îi admir şi la care mă uit cu respect, pentru că din banii lor mulţi, puţini oferă şi celor nevoiaşi. Am întâlnit şi mulţi oameni care dau chiar dacă nu au foarte mult, dar îşi fac timp să îi ajute pe cei care nu au. Pe acei oameni îi respect, îi admir şi îi iau drept modele. Se spune că roata se întoarce şi e bine să ţi minte că poţi fi tu în postura celor pe care îi ignori cu desăvârşire din varii motive, precum aroganţa, nesimţirea, răutatea şi aşa mai departe. Dacă poţi, ajută şi fi bun cu cei care la rândul lor nu au fost buni cu tine pentru că sufletul tău va fi împăcat dacă vei răspunde răutăţii cu bunătate.

"Gândiţi cu adevărat şi gândurile voastre vor potoli foamea lumii."

    Am simţit nevoia să fac o astfel de introducere pentru că "Secretul" unei vieţi pline de împlinire şi fericire poate fi aplicat doar în cazul oamenilor cu suflet bun şi credinţă. Nu oricine poate folosi secretul, acesta poate să întârzie să apară şi de multe ori oamenii se grăbesc să renunţe dacă nu primesc aici şi acum ceea ce au cerut. Ei bine "Secretul" nu funcţionează aşa, nu vine chiar atunci când ceri, ci vine atunci când tu eşti pe deplin pregătit ca să primeşti ceea ce ai cerut. Mărturisesc că am folosit "Secretul" şi de multe ori a mers, dar au fost şi momente în care am pus sub semnul îndoielii puterea lui şi astfel am ajuns să cad în extrema întrebărilor şi îndoielilor, temându-mă că ceea ce am cerut nu poate fi îndeplinit. Ei bine am făcut o greşală crucială şi sunt convinsă că din această cauză nu am primit ceea ce mi-am dorit atât de mult. Greşala mea au fost: ÎNDOIELILE!

"Nimic nu este limitat-nici resursele, nici orice altceva. Există limite doar în mintea omenească. Atunci când ne deschidem minţile către puterea creatoare nelimitată, putem genera abundenţă şi putem vedea şi experimenta o lume complet nouă."

    Niciodată nu am avut răbdare când am cerut un lucru important, întodeauna l-am vrut în următoarele zile sau săptămâni, cu toate astea aşteptarea devenea enervantă şi dorinţa mea pentru lucrul respectiv scădea. Mă îndoiam că "Secretul" chiar merge, dar ştiţi ce s-a întâmplat? Am primit ceea ce mi-am dorit atunci când mă aşteptam mai puţin. Aşa se întâmpla mereu şi mi-am dat seama unde greşesc. Lipsa mea de răbdare era piedica pe care mi-o puneam singură. Astfel am învăţat să am răbdare şi acum folosind "Secretul" primesc lucrurile mici pe care mi-le doresc.

"Nouăzeci şi nouă la sută din cine sunteţi şi din ce sunteţi este invizibil şi de neatins."

    Vă mărturisesc că sunt o persoană extrem de raţională, cu toate astea "Secretul" chiar funcţionează, în ceea ce mă priveşte l-am folosit doar în obţinerea lucrurilor mici. Încă sufăr de îndoieli în ceea ce priveşte lucruri mai mari şi mai importante care pot avea un impact crucial asupra vieţii mele.

"O persoană care îşi fixează mintea pe latura întunecată a vieţii, care retrăieşte mereu nefericiri şi dezamăgiri din trecut, se roagă pentru nefericiri şi dezamăgiri în viitor. Dacă nu vedeţi altceva decât nenoroc în viitor, vă rugaţi pentru un astfel de nenoroc şi îl veţi avea cu siguranţă."

    "Secretul" este o carte de spiritualitate, pe care o recomand foarte mult celor deschişi spiritual care doresc să aplice în viaţa lor ceea ce au am aplicat în a mea şi a mers. La început sunt sigură că veţi privi cu scepticism tot ce veţi citi, dar după ce încercaţi şi vedeţi că funcţionează, veţi rămâne fără cuvinte. De asemenea o recomand foarte mult acelor oameni pozitivi, care atrag în jurul lor oameni la fel de pozitivi ca ei. Starea de spirit contează, pentru că atunci când te gândeşti la lucruri frumoase şi ai un optimism ieşit din comun, toate drumurile te vor duce la lucruri frumoase şi pozitive la fel ca starea ta. Am învăţat că negativitatea, răutatea şi tristeţea nu pot aduce decât şi mai mult urât în viaţa ta. Iertarea şi bunăvoinţa sunt, iar două calităţi care trebuie exersate pentru o viaţă mai frumoasă şi mai pozitivă.

    Sper că v-am făcut curioşi în privinţa acestei cărţi şi că îi veţi da o şansă. Am fost foarte nehotărâtă dacă să încerc sau nu "Secretul", dar odată încercat am rămas plăcut surprinsă de rezultatele sale.

Nota mea 5/5


No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates