Social Icons

.

31 July 2014

Cum vă petreceți vacanța?

     Ce mai faceți dragilor? Eu am luat o pauză de la învățat şi încerc să mă relaxez ascultând muzică sau urmărind un film sau un serial. Dacă ați dori să-mi sugerați filme sau seriale care v-au plăcut şi credeți că-mi vor plăcea şi mie, chiar îmi voi face timp să le urmăresc şi dacă veți dori le voi face şi recenzie. Deocamdată nu am reuşit să citesc cât mi-aş fi dorit, dar sper ca lucrurile să se schimbe. Vreau să ştiu părerea voastră în legătură cu noul aspect al blogului şi să vă întreb ce ați vrea să mai vedeți pe blog? Aşteptăm cu drag sugestii într-un comentariu. Vă doresc o vară cât mai plăcută!
Cu drag,
       Simona Ioana

7 comments:

  1. Hei hei! Eu in sfarsit am timp sa fac tot ce imi doresc. Sa citesc, sa ma uit la seriale si filme, sa merg la inot si sa ma ocup de blog asa cum trebuie :D Recent am vazut Divergent si am continuat serialul Jurnalele vampirilor si desigur, Teen Wolf <3 Recomand :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar vreau să-mi fac timp şi să văd Divergent întrucât am adorat cartea, cât despre Jurnale şi eu trebuie să ajung la zi cu ele:)) nu m-am mai uitat de foarte mult timp, iar de Teen Wolf am auzit numai lucruri bune aşa că îl voi trece pe listă:D.

      Delete
  2. Hei, sunt un nou urmăritor al blogului tău! Îmi place foarte mult aspectul, dar înainte de toate vreau să îţi urez o vacanţă cât mai plăcută şi la mai multe filme/cărţi citite! Eu sunt băiat şi nu ştiu dacă ai aceleaşi gusturi ca şi mine în materie de filme/seriale, dar dacă doreşti să vezi nişte seriale calumea, îţi sugerez să te uiţi la Breaking Bad, Dexter, The Walking Dead şi Grey's Anatomy. Pun pariu că ai auzit de toate. În fine! Ador felul în care scrii. Am mai citit câteva recenzii făcute de tine şi chiar mi-au plăcut! :D

    http://onlyoneaveragejoe.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc la fel Alexandru şi mă bucur dacă îţi plac recenziile mele, mă simt foarte bine să ştiu că acestea sunt citite şi apreciate:D. Am auzit de toate serialele recomandate de tine, la Grey's Anatomy am ajuns la sezonul 6, dar încă nu mă încumet să-l văd:)). Cât despre Dexter este pe listă şi vreau să-mi fac timp să încep să mă uit la el, la fel şi celelalte. Mulţumesc pentru recomandări şi surprinzător avem aceleaşi gusturi în materie de seriale:)).

      Delete
  3. Heeei Simonaaaa, e super in vacanta acum ca s-a terminat totul cu binee. Eu incerc sa petrec cat mai mult timp departe de internet, lucru care imi iese. Eu iti recomand super mult Supernatural, e un serial *omg magnific il iubesc*. Aspectul e super, simplu si dragut taretare. Mult spor la citit :*!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ade mă bucur să aflu că te distrezi în vacanţă şi eu încerc să mă ţin departe de internet, dar îmi este mai greu:)). Am auzit despre Supernatural foarte multe lucruri şi cu siguranţă îmi voi face timp să-l văd. Mă bucur că-ţi place aspectul>:D< şi să citeşti cât mai mult vara asta!:*

      Delete

 
 
Blogger Templates