Social Icons

.

16 March 2014

What's new on my shelf?


    Din păcate în luna februarie am trecut printr-o perioadă destul de ciudată în sensul că nu am avut chef să citesc sau să-mi cumpăr cărţi. Voiam doar să stau şi să lenevesc aiurea, dar luna martie mi-a readus pofta de lectură. Am primit câteva cărţi extraordinare şi voiam să le împărtăşesc cu voi!

De la sponsorul nostru librăria online Librex am primit următoarele cărţi:



Abia aştept să le citesc mulţumesc mult Librex!

    De la colegele mele am primit cel mai frumos cadou, fetelor chiar m-aţi lăsat fără cuvinte vă mulţumesc din suflet>D:<!





De pe Elefant mi-am cumpărat Alegerea de Kiera Cass (nu-mi place deloc coperta!).


    La comanda cărţii de mai sus am primit cadou "Hoţii de frumuseţe" despre care am auzit lucruri foarte bune aşa că abia aştept să o citesc.


    De la nou nostru sponsor librăria online Maya am primit această carte spre recenzie. Mulţumesc mult abia aştept să o citesc!


Voi ce achiziţii aţi mai făcut luna asta? Cum staţi cu bugetul când vine vorba de cărţi? Eu aş vrea să-l mai restrâng puţin:)).



1 comment:

  1. Ieri mi-a ajuns ultima comanda, de 37 de carti. Ar lua mult sa le insir titlurile. Printre ele se afla insa si Gargui, pe care v-o recomand. O citisem mai demult, dar am tinut neaparat sa o am si in biblioteca. Si maine o sa achizitionez Misery de la chioscurile de presa, apare impreuna cu Libertatea. :)

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates