Social Icons

.

19 March 2014

In my mailbox- Laura

Noutăţi

Eu chiar am o problemă. Cum văd o reducere, nu pot să mă abţin. Oare cum se poate numi această boală? 
Voi ce spuneţi? Cartefobia? Bookofobia? Nu cred că există o denumire pentru această "problemă" dar mie îmi place ceea ce fac şi nu cred că mă voi opri vreodată din cumpărat noutăţile "delicioase" pe care le "prepară" editurile noastre.
De la o "prietenă", parteneră de cumpărături, am cumpărat foarte rentabil şi la ofertă(10lei/buc):  
Fior, Şovăire, Cele treisprezece motive, Vei fi acolo? şi Ce aş fi eu fără tine?











De pe Facebook, de la "Vând cărţi" (cu 10lei/buc) mi-am luat  
Carcera, Despărţirea şi Nici Moartă nici Măritată

Pentru că îmi place să citesc, iubesc cărţile şi pentru că am prins multe reduceri la diferite edituri şi librării online, mi-am mai luat câteva cărţi, pe care mi le doream, am primit transportul gratuit şi cadou 4 cărţi:

Love Story(mi-o doream de mult timp), Ars, Un ghem de minciuni(pentru un concurs), Arsă de Vie(cartea document pe care am citit-o foarte rapid şi i-am făcut deja recenzia, o găsiţi AICI).
Am primit cadou:  
Suleyman Magnificul şi Sultana Hurrem, Luni de Fiere(o ofer la următorul concurs), Şi dacă e adevărat(tot la un câştigător va merge) şi Dacă dragostea ar putea gândi(merge la concurs)





De la un supermarket care a avut lichidare de stoc, mi-am luat cu doar 4 lei/buc.două filme(pe care le voi oferi câştigătorilor următorului concurs): Apă pentru Elefanţi şi Iubitul meu e zombi şi cartea:

Prea Multă Fericire

Şi am lăsat-o ultima intenţionat pentru a putea mulţumi Librăriei Online Libris, pentru posibilitatea de-a citi acest roman spectaculos, Fata Dispărută, care are recenzia AICI 


Şi poza de grup:

 Am câştigat 33 de cărţi, la concursul organizat de Cărţi Romantice, pe care abia aştept să le primesc să le ating, să le mângâi, să le fac poze, să le citesc şi să vi le povestesc, cu dragă inimă.

Voi ce aţi mai primit? Sau ce v-aţi mai cumpărat? 
"Fericirea este gaura cheii prin care tragi cu ochiul la ceea ce numai visul poate atinge."
"Cu cât ai mai multe pasiuni şi dorinţe cu atât ai mai multe căi spre fericire."

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates