Social Icons

.

23 November 2013

Gaudeamus 2013


    Am fost şi eu astăzi la târg şi am fost oarecum dezamăgită, dar şi mulţumită. În primul rând reducerile la Editura RAO au fost super 30% reducere la toate cărţile, trebuie neapărat să treceţi pe acolo preţurile sunt mai mult decât accesibile. Continuăm cu Editura TREI, a avut reduceri bune la unele cărţi, dar din păcate bugetul meu nu mi-a permis să achiziţionez nimic. Editura LEDA aproape că a dat cărţile pe degeaba adică 10 lei volumul 2 şi 3 din altfel de îngeri, dar din păcate nu am volumul 1 pe care nu l-am găsit din păcate. Oricum am rămas şocată de reducerile editurii la unele cărţi. Editura ALL reduceri mici la fel ca anul trecut deşi acum 2 ani au avut nişte reduceri fantastice cei de la ALL se pare că anul acesta nu a fost să fie. Pândesc de ceva timp Vei fi acolo? de Guillaume Musso, dar se pare că e o iubire imposibilă din moment ce ea nu vrea să ajungă la un preţ accesibil pentru bugetul meu foarte precar. Editura Litera are reduceri foarte bune nu m-am uitat foarte bine pentru că era atât de multă lume încât simţeam că nu am aer să respir.

     Acum dezamăgirea de care am avut parte a fost următoarea. De ce vi la un târg pentru cărţi dacă eşti prost şi nu ai citit o carte în viaţa ta? De ce să-mi iei mie aerul o persoană avidă după cărţi? De ce să te bagi în faţa mea ca să faci poze şi să dai share pe FB să vadă prietenii unde eşti. Crezi că dacă ai poză în faţa târgului de carte Gaudeamus eşti mai inteligent sau vor alerga cărţile după tine şi se vor citi singure? Nu prea cred. Am un sfat pentru toţi cei care nu au citit în viaţa lor o carte STAŢI ACASĂ! Găsiţi-vă alte activităţi cum ar fi mersul în parc sau mersul la film du-te să vezi un film, dar nu veni la un târg dedicat special CĂRŢILOR! Sper că m-am făcut înţeleasă. Doresc să mulţumesc cititorilor noştri pentru că sunt inteligenţi şi citiţi. Dacă din întâmplare un specimen care se laudă că a citit Scufiţa Roşie şi Capra cu trei iezi nimereşte accidental pe blogul nostru, citeşte acest post şi se simte lezat îi transmit următoarele: "Pune mâna pe o carte clasică şi încearcă să treci de jumate. Dacă reuşeşti această performanţă înseamnă că eşti avansat  la stadiul de mediocru. E greu să ajungi de la mediocru la cult, dar încearcă. Ai o viaţă întreagă să tot încerci. Să-ţi spun un secret? Hai că ţi-l spun de la prost la mediocru e o distanţă foarte mică 500 de pagini mai exact care fac diferenţa."

    Cam astea au fost nemulţumirile mele şi pentru cei care nu au timp să meargă la târg le recomand să comande online cărţile dorite preţul este acelaşi plus că au mai puţină bătaie de cap. Vă las mai jos link-urile.













No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates