Social Icons

.

22 June 2014

Teasers Rival (Fall Away #2) by Penelope Douglas


    Una dintre noutăţile editurii epica este "Intimidare" de Penelope Douglas, aceasta poate fi comandată chiar aici. Recenzia mea o puteţi citi aici.

    Dacă aţi citit cartea şi ştiţi cine este Madoc, poate unii dintre voi printre care mă număr şi eu veţi fi fericiţi să aflaţi că următoarea carte din serie va fi despre Madoc şi Fallon. Aceasta va fi publicată în Statele Unite pe data de 26 August.




Descrierea cărţii este tradusă de mine:

Madoc şi Fallon. Doi adolescenţi ale căror jocuri forţau graniţa dintre iubire şi război.

Ea s-a întors.

Timp de doi ani ea a fost la un internat, de unde nu am primit nici o veste de la ea. Atunci când locuiam în aceeaşi casă, ea obişnuia să mă întrerupă în timpul zilei şi apoi să lase uşa deschisă pentru mine seara.

Atunci am fost prost, dar acum sunt gata să o bat la propriul ei joc...

M-am întors.

Doi ani au trecut şi îmi dau seama că el încă mă doreşte, chiar dacă se poartă de parcă ar fi mai bun ca mine.

Dar nu mă voi speria şi nici nu voi da înapoi. Voi riposta. Asta îşi doreşte, corect? Atâta timp cât ţin garda sus, nu va şti niciodată cât de mult mă poate afecta....

    Sper că v-am făcut curioşi şi că veţi da o şansă primei cărţi pentru că merită, nu veţi regreta!




No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates