.

23 February 2014

Recenzie: Sherlock Holmes (serial 2010)

Gândurile mele (Simona): La insistenţele unei prietene foarte bune m-am hotărât să dau o şansă acestui serial. Pot să spun că nu mă aşteptam să-mi placă atât de mult, e ca şi cum creierul meu are nevoie de logica lui Sherlock, de parcă fără această logică de o acurateţe incredibilă, s-ar plictisi. Eu sunt una dintre persoanele care se plictisesc incredibil de repede de un serial, sau de un personaj care nu prezintă prea mare interes, ei bine aici nu e deloc aşa. Mă chinui să mă abţin să nu mă uit la toate episoadele, mă chinui şi nu reuşesc pentru că este mult prea bun şi incredibil de bine regizat.

Nu ştiu de voi, dar eu nu mă simt chiar aşa vinonată că mi-am abandonat toate celelalte obligaţii şi am început să "devorez" acest serial. Ştiu că e puţin mai mult greşit, dar e ceva ce nu pot controla, sau poate nu vreau să controlez! Ei bine ce pot să vă spun despre serial, cum aş putea să vă conving să vă uitaţi la el? Vă pot sugera să-l căutaţi pe IMDB unde are un rating de 9,3 ceea ce poate spune foarte multe despre acest serial incredibil.

Prima impresie pe care mi-a lăsat-o Domnul Sherlock Holmes a fost foarte plăcută. M-a intrigat de la primul val de cuvinte pentru că veţi observa că atunci când începe să vorbească nu poate fi oprit foarte uşor. Apoi felul în care lucrează la cazurile sale, deducţia sa şi noua lumină în care îţi prezintă lucrurile sunt surprinzătoare. Îţi deschide apetitul pentru un nou caz şi un nou caz şi tot aşa până când ajungi să vezi toate episoadele.

Când vine vorba despre Watson, el este un fost soldat, care-şi doreşte să resimtă "gustul" războiului, sentimentul unic pe care-l ai când adrenalina îţi conduce corpul. Singurul mijloc prin care se poate întoarce în joc este chiar ascociindu-se cu Sherlock. Cazurile pe care acesta le are sub lupă sunt pline de mister, intrigante şi complexe până la ultima piesă, care-ţi dezvăluie întreg misterul. Am fost aruncată într-un amalgam de indicii care nu aveau sens, dar care pe măsură ce îmi erau explicate se legau şi prindeau contur în mintea mea.

Sper să-i daţi o şansă acestui serial, chiar dacă nu am citit cărţile care-l au ca protagonist pe faimosul detectiv, cu ocazia acestui serial voi da o şansă şi acestora. Sunt convinsă că-mi vor plăcea la fel de mult ca serialul acesta.