Social Icons

.

30 July 2015

Impresii: Magic Mike XXL

Magic Mike XXL
 
Gen: Comedie/Dramă/Muzical
Anul de apariţie: 17 iulie 2015
Cu: Matt Bomer, Channing Tatum, Kevin Nash, Adam Rodriguez, Joe Manganiello
Sinopsis:
Magic Mike XXL reia povestea lui Mike, la trei ani după ce a renunţat la promiţătoarea sa carieră de stripper. După îndelungi insistenţe, acesta acceptă să se întoarcă în trupa de dansatori exotici Regii din Tampa, aflată acum în pragul eşecului. Pentru ultimul lor spectacol vor pregăti un show senzaţional, în care legendarul Magic Mike va străluci din nou în lumina reflectoarelor.
În drumul către grandioasa reprezentaţie, Mike şi colegii lui cunosc noi personaje, redescoperă vechi prietenii şi învaţă mişcări surprinzătoare,care le-ar putea schimba radical viitorul.







Părerea mea: 
   Recunosc că am vrut să merg la film doar pentru a-l vedea, din nou pe Channing Tatum. Recunosc că se numără printre actorii mei preferaţi. Recunosc că îmi place de el pentru că este un tip drăguţ, joacă bine şi are un corp şi un zâmbet de invidiat.
  Chiar dacă a apărut doar din 17 iulie, am citit multe păreri, pro sau contra despre acest film. Mie mi s-a părut drăguţ, funny şi de ce să nu recunosc, a fost :) apetisant. M-a încântat, m-a ajutat să mă detaşez şi m-a făcut să mă relaxez. Acţiunea a cam lăsat de dorit dar s-a compensat cu muzica şi dansul care au fost mult pe placul meu şi mi-au întrecut orice aşteptare. Nu ştiu dacă sunetul minunat din cinema a fost de vină dar muzica parcă mi-a "dat aripi", m-a făcut să visez, iar dansul în sine, a fost superb, m-a făcut să mă întorc în timp, să îmi aduc aminte de perioada în care dansam şi mă simţeam minunat. Am devenit melancolică dar mi-a plăcut. Parcă adrenalina şi-a făcut loc în mine şi a ieşit la suprafaţă. Doar după filmul Fast and Furious 7, m-am mai simţit aşa de bine, curajoasă şi plină de adrenalină. 
  După o zi încărcată, obositoare şi stresantă, Magic Mike XXL, te poate face să vezi partea frumoasă a vieţii, să vrei să simţi adrenalina, să iubeşti muzica şi dansul şi de ce nu să te distrezi. Îl recomand tuturor, nu doar femeilor. Vă las trailer-ul, poate vă conving să mergeţi să îl vedeţi. 
"TRĂIEŞTE CLIPA"

1 comment:

  1. Filmul pare destul de funny . Nu am mai vizionat de mult timp o comedie . Imi plac filmele muzicale .Poate o sa-i dau o sansa pe viitor :))

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates