Social Icons

.

18 September 2014

In my mailbox (iunie, iulie, august)- partea a III-a

A sosit și timpul pentru partea a III-a, care ar putea sau nu să fie și ultima parte.... Îmi place să vă țin puțin în suspans, așa că nu vă voi spune :D
Lăsând gluma la o parte, ar trebui să trecem la treburi mai serioase, așa că acestea sunt:



Ei bine, am fost norocoasă și am câștigat câteva Gift Cards  pe Amazon așa că am hotărât să îmi cumpăr continuări ale unor diferite serii ce le ador (Vampirii din Morganville, Femei din Cealaltă Lume, Febra Neagră ). Bineînțeles, era obligatoriu să achiziționez Because of Low, pentru că ador cărțile lui Abbi Glines ;3


Dat fiind faptul că sunt mare fană a librăriei Books Express  (care vinde cărți atăt in limba engleză, cât si în limba romană), mi-am comandat (cu ceva timp în urmă) mai multe continuări ale unor seriilor din biblioteca mea. Așteptați-vă cât de curând la recenziile acestora dragilor :)




Și cam atât... pentru moment ;3

Deci... voi ce v-ați mai luat/primit/câștigat? :)

1 comment:

  1. Cateodata imi pare rau ca nu stiu atat de bine engleza incat sa citesc carti in aceasta limba.

    Eu nu am mai apucat sa imi iau nici o carte, norocul meu ca am tableta si le pot citi pe scribd.
    In schimb, dau o carte in cadrul concursului Autumn Giveaway http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2014/09/autumn-giveaway.html
    Sa speram ca situatia se va schimba. :(

    Frumoase carti, destepte alegeri!
    Pupici ♥

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates