Social Icons

.

22 January 2015

Review: Serial: O Poveste de dragoste

SERIAL
O POVESTE DE DRAGOSTE
SAMANYOLU

Data Apariţiei: 1 Decembrie 2009 în Turcia
Serial turcesc
Gen: Dramă
Cu: Vildan Atasever- Zulal Saral
       Ozcan Deniz- Nejat Ekinci
       Kenan Ece- Namîk Andac
        Nesrin Cevadzade- Melek 
        Hatice Aslan- Belkîs Ekinci
 Sinopsis:
Nejat şi Zulal sunt copiii a două surori, aceştia trăind o parte din viaţa lor crezând că sunt verişori. Cu toate acestea ei s-au îndrăgostit unul de altul. După un timp aceştia află că de fapt nu sunt verişori. Va fi prea târziu pentru relaţia lor?

Părerea mea: 
   Nu prea îmi plac şi nu prea urmăresc telenovelele, mai ales cele indiene sau turceşti. Dar când am aflat că Deniz este actorul principal din acest serial, actorul pe care îl iubesc, îl ador şi îmi place cum îşi interpretează rolurile, am hotărât că trebuie să-l văd şi să urmăresc "O Poveste de Dragoste".
  Binenţeles că nu am avut răbdare să îl urmăresc la TV şi nici nu am putut să mă limitez la un episod, sau două pe zi, am urmărit tot filmul în doar trei zile :)))) Ce să fac dacă asta sunt eu, nu am răbdare... mai ales când este vorba despre Ozcan Deniz. 
 
  "O poveste de dragoste" este chiar aşa cum se poate înţelege din titlu, o poveste despre o dragoste neîmpărtăşită, o poveste destul de dramatică cu tragediile ei şi cu durerile ei, cu secrete care sunt dezvăluite pe parcurs. Secrete din cauza cărora se întâmplă multe şi nu permit ca două persoane care se iubesc, încă din adolescenţă, să fie împreună.
   Destinul joacă un rol important în viaţa noastră, dar oare nu suntem responsabili şi noi să facem tot ce putem să "ajutăm" puţin ca lucrurile să meargă bine???
   Nu am înţeles niciodată de ce trebuie să avem secrete? De ce ne ascundem sentimentele? De ce nu putem spune adevărul chiar dacă doare sau este devastator?
   Totul începe când o familie nu poate avea copii chiar dacă încearcă tot felul de tratamente, chiar dacă fac tot ceea ce spun doctorii. Pe holul spitalului o femeie tânără plânge că nu poate avea copii iar o altă tânără plânge că a rămas însărcinată şi nu poate să îşi crească, singură copilaşul pe care îl va naşte, foarte curând. Cele două vorbesc, ajung la o înţelegere şi din acel moment viaţa celor două femei se schimbă şi destinul le uneşte ducându-le pe acelaşi drum. Toate merg bine, până în momentul în
care sora uneia se sinucide (aşa se presupune) şi soţul ei se recăsătoreşte cu o femeie rea care este însărcinată şi care îl scoate din casă pe fiul vitreg pe care îl i-a mătuşa şi îl creşte alături de celelalte două fete din casă. Dar apare dragostea care distruge inimile şi care nu are limite, care este dureroasă atunci când nu este împărtăşită şi este oribilă atunci când este imposibilă.
   Poveştile de dragoste trebuie să fie frumoase dar povestea de dragoste dintre Nejat şi Zulal nu poate fi aşa cum şi-ar dori ei deoarece sunt veri şi totul este imposibil. Dacă nu ar fi existat un secret care să îi ţină despărţiţi atâţia ani, ar fi fost cea mai frumoasă pereche de îndrăgostiţi. Dar... personajele acestui serial trebuie să treacă prin multe suişuri şi coborâşuri, trebuie să rezolve multe probleme din trecut, să facă faţă multor conflicte şi să răzbată prin ţesătura deasă creată perfect de intrigile personajelor negative.
  Mama vitregă a lui Nejat, doamna Belkîs Ekinci, a avut un rol negativ excelent pe care la jucat extraordinar de bine şi mi-a plăcut enorm de mult. La început am cam urât-o dar pe parcurs m-a distrat şi m-a încântat cu felul ei de a-şi spune şi de a-şi îndeplini dorinţele şi plăcerile.
  Nu pot să vă dezvălui deznodământul acestei frumoase poveşti dar vă pot spune că personajele fie ele pozitive sau negative, sunt extraordinare şi îşi joacă rolurile excelent. Iar acţiunea cu suspansul ei seducător este prezentă la tot pasul făcându-te să-l devorezi cu mare plăcere, să fii curios şi nerăbdător să aflii deznodământul.

1 comment:

  1. Nu prea imi plac telenocelele turcesti , din cauza limbii pe care efectiv nu o suport :)) . Subiectul pare destul de interesant si as viziona serialul daca ar fi in spaniola . ^_^

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates