Social Icons

.

08 July 2012

Recenzie: Îngerul Nopţii


Romanian Version:
Îngerul Nopţii

Becca Fitzpatrick

Recenzie Simona


„ Dark and mysterious young and beautiful forever

 HE IS ONE OF THE FALLEN

Nora had no idea, school could be so dangerous.

SHE IS FALLING FOR THE FALLEN

And now it’s too late!!!

One of them will pay!

THE ULTIMATE SACRIFICE
A SACRED OATH
A FALLEN ANGEL
A FORBIDDEN LOVE

Nora nici măcar nu are idee ce o aşteaptă la ora de biologie, ea habar nu are că destinul ei este pe cale să o ia razna. De ce? Simplu, îl cunoaşte pe Patch, un băiat misterios, dar foarte atractiv.

La ora de biologie, unde lecţia are o temă foarte interesantă şi anume reproducerea.

"-Now, Miss Sky, will you announce the topic?
  -S-e-x, said Vee. "

Foarte drăguţ, dar şi mai drăguţă este decizia profesorului de biologie de a schimba partenerii prin clasă. Ghiciţi cu cine nimereşte Nora în bancă? Cu Patch exact. Ajunge de la a lucra cu cea mai bună prietenă a ei, la a lucra cu el. Prima temă, la care trebuie să lucreze împreună: să afle cât mai multe unul despre celălalt şi să facă un eseu până a doua zi. Prima concluzie, la care ajunge Nora…

"I slammed the phone. What an asshole!
I tore a paper of my notebook and I scribbled on the front row JERK. Below I added SMOKING CYGARETS. Will die OF LUNG CANCER. I HOPE SOON."

Nici nu avea şanse să afle prea multe despre el, când Patch avea grijă să întoarcă conversaţia în favoarea lui.

"-Your biggest dream?
-To kiss you.
-Not funny, I said, supporting eyes, pleased that I did not stutter.
-No, but you blushed. " 

Nora ajunge să-l vadă foarte des pe Patch, chiar şi la bibliotecă, ultimul loc unde ar fi un tip ca Patch. Fata noastră este puţin intrigată, dar decide să ia totul ca pe o coincidenţă stranie.

"-What are you doing Saturday night?
- You inviting me in the city?
- You are confident. I like this stuff about you, Sweetie.
- I do not care what you like. I don’t go out with you. Not a meeting, not alone. Wait, you told me "Sweetie"?
- If I told you?
- I don’t like it.
He smirked.
- This remains. Sweetie. "

Partea naşpa….Patch încearcă să o omoare pe Nora, dar ajunge să o salveze, ciudată relaţie, dacă mă întrebi pe mine…

"- You look good, as always, he told me and sat down in his place. (...)
- Thank you, I answered without thinking.
"Thank you?" Of all the things I have said, this was the worst, worst. I felt like I had opened my heart to him.
- And you smell good.
- It's called shower.
Because he dont answer, I turned to him:
- Soap. Shampoo. Hot water.
- Naked. I know the procedure. "

Replici savuroase, care pur şi simplu construiesc deliciul cititorilor, intrigă fenomenală şi o dragoste periculoasă. Dacă nu aţi citit cartea asta, nici nu ştiţi ce pierdeţi, o recomand din tot sufletul!!!

“You can see who I was or you can see who I am now. I'm not good, but I was worse.”


2 comments:

 
 
Blogger Templates